سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام مظاهری

حوزه/ آیین تودیع ومعارفه رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه همدان، با حضور مسئولان حوزوی، در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام یاسر مظاهری،  در مراسم تودیع و معارفه رییس مرکز خدمات حوزه علمیه استان همدان، گفت: مرکز خدمات حوزه یکی از نهاد های حوزوی است که در امر خدمت به طلاب و خانواده های آنان در حال انجام وظیفه است.

رئیس سابق مرکز خدمات حوزه علمیه همدان، رسالت طلاب و روحانیون را تبیین و تبلیغ دین اسلام دانست و گافزود: خدمت به طلاب و روحانیون در واقع خدمت به دین است و هر کس در راه تکریم طلاب گامی بردارد در اصل در جهت تقویت دین اسلام حرکت کرده است، لذا حضور در این عرصه سراسر خیر است.

وی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) ابراز داشت: اگر افراد به دنبال آن هستند که بر اعمال آن ها مهر قبولی زده شود بهترین کار در این دنیا برآورده کردن حوائج و خواسته های دیگران است.

رئیس سابق مرکز خدمات حوزه علمیه همدان با اشاره به حضور خود در این مرکز، افزود: در طول دو سال گذشته تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات طلاب و خانواده های این عزیزان انجام داده ام و امیدوارم که توانسته باشم رضایت االهی را به دست آورده باشم.

وی به استعفای خود اشاره کرد و گفت: حضور در این جایگاه افتخار بالایی است، اما متاسفانه به دلیل مشغله های شخصی نمی توانستم آن طور که باید به وظایف خود بپردازم.

برپایه این گزارش، در این مراسم، حجت الاسلام عیسی بسطامی، معاون سابق امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه همدان به عنوان رئیس مرکز خدمات حوزه استان معرفی شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha