پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دانشگاه علوم پزشکی قم

حوزه/ نخستین جشنواره فرهنگی‌ و هنری نماز دانشگاه علوم پزشکی قم به همت کانون دانشجویی معراج این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، نخستین جشنواره فرهنگی هنری نماز دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور حجت الاسلام والمسلمین طاهری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر ایرانی خواه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، خامه یار، رئیس ستاد اقامه نماز استان قم، حکیم‌الهی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم و جمع زیادی از استادان و دانشجویان در مجتمع پردیس این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت آیات قرآن کریم، کلیپ‌هایی در زمینه اهتمام به امر نماز به نمایش درآمد.

در ادامه حجت الاسلام سیدمحمد طاهری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم، بر لزوم ترویج فرهنگ نماز از سوی استادان و دانشجویان دانشگاه تأکید کرد و افزود: باید با همه وجود تلاش کنیم، سخن دین و مسئله بندگی و عبودیت در صدر مسائل فرهنگی دانشگاه ها باشد.

سپس حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی، استاد حوزه علمیه قم، با تأکید بر اینکه شرط سالم زیستن و رسیدن به نشاط، اتصال مداوم به ذات اقدس الهی است، افزود: کسی که اتصال به خدا داشته باشد، به بن‌بست و درهای بسته نمی خورد. برای رسیدن به لذت های دنیا، تبعیت از دستورات قرآن و روایات معصومین(ع) و بهره گیری از سیره عملی ائمه اطهار(ع)، لازم است.

در پایان این مراسم از نفرات برگزیده نخستین دوره جشنواره فرهنگی و هنری نماز دانشگاه علوم پزشکی قم تجلیل صورت گرفت و به تمام صاحبان آثار، لوح تقدیر و یادبود اعطا شد.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha