شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نماز

حوزه/ دبیر جشنواره استانی نماز دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: بیش از ۹۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ‌فاطمه قاصد در حاشیه برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری نماز دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به برگزاری نخستین دوره جشنواره استانی نماز (معراج) در دانشگاه علوم پزشکی قم، اظهار کرد: این جشنواره در چهار بخش علمی، هنری، ادبی و ایده پردازی برگزار شد.

دبیر برگزاری جشنواره استانی نماز دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: بیش از ۹۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری جشنواره، ‌ایجاد دغدغه و شور نماز در دانشگاه و دریافت ایده برای امر ترویج فرهنگ نماز بود که بحمدلله تا حدود زیادی محقق شد.

قاصد عنوان کرد: معتقدیم ترویج فرهنگ نماز باید در اولویت کارهای فرهنگی دانشگاه قرار بگیرد و امر به این معروف در دانشگاه و جامعه همگانی شود.

دبیر برگزاری جشنواره نماز دانشگاه علوم پزشکی افزود: مقالات خوبی در حوزه میان رشته ای(رابطه نماز و سلامت جسم و روح) رسیده که قصد داریم به مرور زمان از آنها در نشریات و سایت‌ها استفاده کنیم.

وی گفت: در بخش هنری نیز آثاری همچون عکس، کلیپ، طراحی و خطاطی به دبیرخانه رسیده که در نمایشگاهی در معرض دید علاقه‌مندان گذاشته می‌شود و بنا داریم به مرور، آثار را با ذکر نام صاحب اثر در فضای مجازی در جهت نشر فرهنگ نماز منتشر کنیم.

قاصد در پایان خاطرنشان کرد: از دیگر ویژگی‌های این جشنواره، آثار ادبی واصله به خصوص شعر است که ان‌شاءالله در قالب ویژه‌نامه‌ای منتشر می‌کنیم.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha