جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تهدید جامعه اسلامی تگزاس در فیس بوک نگرانی‌ مسلمانان را برانگیخت

حوزه/ یک پیام تهدید آمیز در فیس‌بوک که در آن، جامعه اسلامی کانزاس را به عنوان یک «زمین تیراندازی» معرفی کرده بود، نگرانی‌هایی را در میان اعضای اجمعه اسلامی برانگیخت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از kansas، جامعه اسلامی خواستار رسیدگی به تهدیدات اسلام‌ستیزانه علیه مسجد شهر ویلچیتا در ایالت کانزاس در آمریکا شدند. شورای روابط اسلامی آمریکایی، شعبه کانزاس خواستار یک بازرسی مجرمانه در رابطه با تهدیدات فیس‌بوکی اخیر علیه این مرکز اسلامی شد. در این مطالب منتشر شده در فیس‌بوک، فردی یک تصویر از جامعه اسلامی ویلچیتا منتشر کرده و آن را به عنوان یک «زمین تیراندازی» معرفی کرده بود.

موسی البایومی، سرپرست شورا در کانزاس، در این‌باره بیانیه‌ای منتشر کرده و گفت: پس از حوادث تیراندازی هولناکی که در این اواخر در جای‌جای آمریکا رخ داده‌اند، توصیه می‌کنم مقامات امنیتی این تهدید آشکار نسبت به یک مرکز «پرستش خدا» را نادیده نگیرند و به عنوان یک جرم نفرت‌محور احتمالی، آن را مورد بازرسی قرار دهند.

موسی افزود: ما از مقامات می‌خواهیم با رهبران محلی مسلمانان همکاری داشته و تدابیر امنیتی را در مسجد منطقه افزایش دهند.

هاشم مهدی، سخنگوی جامعه اسلامی نیز گفت که ممکن است خطر جدی در کار نباشد اما دیگر مراکز مذهبی مسلمانان شاهد خشونت واقعی بودند و نگرانی‌ها ادامه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha