پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
روحانی دفاع مقدس

مدیر دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان سمنان از برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان روحانی دفاع مقدس در سمنان خبر داد.

حجت‌الاسلام حجت‌الله نجف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به فعالیت چشمگیر روحانیت در عرصه دفاع مقدس اظهار داشت: همایش تجلیل از پیشکسوتان روحانی دفاع مقدس در سمنان برگزار می‌شود.

مدیر دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه استان سمنان ۱۱۰ شهید روحانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، تصریح کرد: روحانیت در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همواره پیشگام و پیش‌خدمت بودند و همین موضوع سبب بیداری مردم و حضور درصحنه‌های تأثیرگذار ایران اسلامی‌شده است.

وی با بیان اینکه روحانیون به‌عنوان قشری تأثیرگذار در دوران دفاع مقدس محسوب می‌شدند، افزود: ما باید نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هم‌چنین ترویج ارزش‌ها و دستاوردهای آن دوران را به طلاب جوان جامعه امروز منتقل کنیم.

حجت‌الاسلام نجف‌زاده با تأکید بر لزوم مشارکت کلیه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در همایش تجلیل از پیشکسوتان روحانی دفاع مقدس در سمنان خاطرنشان کرد: همایش تجلیل از پیشکسوتان روحانی دفاع مقدس در سمنان سوم اسفندماه مصادف با سالروز عملیات «خیبر» با حضور حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دولت دهم و رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha