پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
پنام

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان گفت: پژوهش اساس و خروجی حوزه است و باید با نگاه ویژه ای در حوزه ها دنبال شود .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام کامران پنام ظهر امروز در جلسه توجیهی جشنواره علامه حلی(ره) در مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر با اشاره به اینکه این جشنواره فرصتی مغتنم برای ارائه توانمندی های پژوهشی و تحقیقی طلاب است، گفت: برگزاری این جشنواره قدرت، جرات و جسارت تحقیق و پژوهش را در بین طلاب دوچندان کرده و آنان با ارائه مقالات متعدد توان علمی خود را محک می زنند.

وی با بیان اینکه اساتید باید شور و شوق تحقیق و پژوهش را در بین طلاب افزایش دهند، افزود: ارائه مقالات فراوان به دبیرخانه استانی جشنواره علامه حلی(ره) گویای این واقعیت است که رشد علمی تحقیقاتی در حوزه ها شتاب گرفته است .

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان در ادامه این جلسه روش های مقاله نویسی را برای طلاب تشریح کرد.

برگزاری نمایشگاه پژوهشی در مدارس علمیه خواهران لرستان

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری نمایشگاه کتب و نرم افزارهای پژوهشی در مدارس علمیه خواهران این استان خبر داد.

 زهرا صالحی با اشاره به اینکه این نمایشگاهها با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ تحقیق در هفته پژوهش در برخی مدارس علمیه خواهران استان برگزار شد، بیان داشت: در این نمایشگاه ها کتب و نرم افزارهای پژوهشی جهت آشنایی طلاب به نمایش گذاشته شد.

وی همچنین از برگزاری مسابقات کتابخوانی و میزگردهای پژوهشی، هفته جاری در برخی مدارس استان خبر داد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha