جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری توسعه حوزه های علمیه را نیازمند مشارکت خیرین دانست و گفت: مجمع خیرین حوزه های علمیه خواهران برای رسیدن به نیل به اهداف و رسالت حوزه در جهت تقویت و رونق حوزه ها و همچنین رفع نیازها، تشکیل شده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در نشستی با خیرین حوزه علمیه خواهران مازندران بیان کرد: بعد از نعمت خلقت، بزرگترین نعمتی که خداوند به انسان اعطا فرمود نعمت هدایت الهی است که پیامبران و انبیاء الهی در هدایت مردم نیاز به یار در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و... داشتند و اگر کمک دیگران و امکانات نبود، قطعا به موفقیت مورد نظر نمی رسیدند. همچنین برای تقویت، بسط و گسترش علم الهی و تعلیم دیگران در جامعه نیاز به عِدّه و عُدّه  است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری توسعه حوزه های علمیه را نیازمند مشارکت خیرین دانست و افزود: به برکت انقلاب اسلامی حوزه های علمیه خواهران تاسیس و منشا خدمات بسیاری در جامعه هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مجمع خیرین حوزه های علمیه خواهران برای رسیدن به  اهداف و رسالت حوزه در جهت تقویت و رونق حوزه ها و همچنین رفع نیازها، تشکیل شده است که امیدواریم راهکارهای پیشبرد این امر مقدس را پیگیری نماید.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی یادآور شد: جامعه خیرین حوزه علمیه خواهران باید ارتباط نزدیکی با شهردار، فرماندار، نمایندگان مجلس، و ... داشته باشد، چرا که حوزه خواهران در پیشبرد اهداف خود به خصوص در امر ساخت و ساز و تجهیز نیاز به خدمات و حمایت شهردار، فرماندار و... دارد.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha