جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عکس

حوزه/ سلسله نشست های مهدویت با تدریس کتاب «نگین آفرینش» با حضور سمیه السادات حسینی مدرّس حوزه در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، سلسله نشست های مهدویت با تدریس کتاب «نگین آفرینش» با حضور سمیه السادات حسینی مدرس حوزه در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق برگزار می شود.

این گزارش می افزاید: این جلسات به منظور جهت دهی و سازماندهی جلسات منتظران موعود به صورت هفتگی برگزار می شود و از جمله برنامه های جانبی این کلاس ها، اختصاص برنامه عبادی و دفترچه های واریز به حساب امام زمان(عج) است که از روز آغاز امامت حضرت در بین طلاب پخش شده است.

این گزارش می افزاید، کتاب «نگین آفرینش» کتابیست عالی و قابل فهم برای عموم علاقه مندان و برای آنهایی که هیچ اطلاعی از مهدویت ندارند و هم اینک به عنوان متن درسی برای دوره مقدماتی معارف مهدویت استفاده می‌شود.

بر پایه این گزارش، کتاب نگین آفرینش بارها تجدید چاپ شده و پس از تغییراتی به صورت درسنامه ارائه شده است و مؤلفان این اثر آقایان محمد بالادستیان، محمد مهدی حائری‌پور و مهدی یوسفیان به شمار می روند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha