پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عبادی بیمه سلامت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی با تاکید بر این که حقوق های نامتعارف مسؤولان اصلاح شود، تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید در تصویب بودجه، آگاهی و تعهد کافی داشته باشند و به وضعیت اقتصادی و مشکلات مردم توجه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی،امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان بیمه سلامت خراسان‌جنوبی با اشاره به طرح بیمه سلامت، گفت: طی چند سال گذشته زمانی که موضوع بیمه سلامت مطرح و تعریف و توصیف‌های متعددی از این طرح شد نمای خوب و زیبایی داشت.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم از نظر اقتصادی تحت فشار هستند، گفت: شرایطی پیش آمد که برخی مسؤولان اصلی هم گویا اظهار نارضایتی می‌کنند.

درآمدهای نامتعارف مسؤولان باید اصلاح شود

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به حقوق های نامتعارف برخی مسؤولان، بیان داشت: برخی دست‌اندرکاران درآمدهای بسیار نامتعارفی دارند که باید اصلاح و به برداشت‌های متعارف تبدیل شود..

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس باید در تصویب بودجه، آگاهی و تعهد کافی داشته باشند و به وضعیت اقتصادی و مشکلات مردم توجه کنند، اظهار داشت: باید مسائل را به صورت ریشه‌ای مرتفع و درآمدها را در جدول‌های ورودی و خروجی تنظیم کند، چرا که درآمدهای نامتعارف بار کج است که به منزل نمی‌رسد.

تفکر خدمت به مردم دچار بیماری شده است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خطاب به مسؤولان، متذکر شد: باید نسبت به مسائل و مشکلات تعهد و دلسوزی و آگاهی لازم را داشته باشیم و منافع جمعی را بر شخصی ترجیج دهیم و اگر چنانچه منافع شخصی در یک تفکر و فرهنگ اشتباهی بر منافع جمعی غالب شود موفق نمی‌شویم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به تفاوت های پیش آمده در طول انقلاب گفت: فرق امروز ما با اول پیروزی انقلاب این است که آن روز هیچ نداشتیم اما تفکرمان این بود که هرطور شده به جامعه خدمت کنیم. امروز همه چیز داریم اما تفکر خدمت به مردم دچار بیماری شده است و هر فردی به فکر خویش است و تا زمانی که خواسته‌های فردی و شخصی خود را بر جمع ترجیح دهیم دچار مشکل خواهیم بود.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان‌جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: همه این مسائل پشت سر گذاشته می‌شود اما اینها همه یک تجربه است تا بدانیم کسی که پول بادآورده می‌برد، حقوق نجومی می‌گیرد و اختلاس می‌کند و جز آسیب برای خودش و جامعه چیز دیگری به ارمغان نمی‌گذارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha