پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ اجلاسیه شورای هماهنگی نهاد های عالی حوزوی با مدیران حوزه های علمیه استانی

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه های علمیه عنوان کرد: طرح هنرهای آسمانی تهیه شده و قرار است در این طرح به طلاب آموزش های لازم داده شود و استعدادهای برتر شناسایی و در بحث تبلیغ بکار گرفته شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام والمسلمین نبوی پیش از ظهر امروز در اجلاسیه شورای هماهنگی نهاد های عالی حوزه و مدیران حوزه های علمیه استانی و معاونین و مدیران ستادی که در مرکز مدیریت حوزه در قم برگزار شد، به نظام جامع حوزه ها اشاره کرد و گفت: مهمترین این نظامها و طرح های جدید، گسترش طرح امین و بینات با بودجه های منطقه ای، خود کفایی مبلغین در شهرستانها، طرح هماهنگ سازی مراکز حوزوی، طرح شوراهای خیر البریه  با حضور مبلغین، تغییر رویکرد فعالیت های تبلیغی فضای مجازی و اینترنتی، پی گیری درختواره شبهه، افزایش آموزش همسران مبلغین طرح هجرت است.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه عنوان کرد: طرح هنرهای آسمانی تهیه شده و قرار است در این  طرح به طلاب آموزش  و استعدادهای برتر شناسایی و در بحث  تبلیغ  بکار گرفته شود.

وی با بیان اینکه در فضای مجازی، انواع شبهات است و نمی توان به همه شبهات پاسخ داد، عنوان کرد: طرح درختواره شبهات می تواند آثار خوبی به همراه داشته باشد، در این طرح با پاسخ به یک شبهه، به شاخ و برگ های آن نیز پاسخ داده خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی از راه اندازی رشته هنر و رسانه در  این معاونت خبر داد و گفت: این طرح، مدتی است درحال اجرا شدن است و می تواند برکات خوبی همراه داشته باشد.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه عنوان کرد: امید است در اجرای  طرح و رویکردهای جدید، مدیران استانی همکاری و حمایت لازم را انجام دهند.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha