چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ اجلاسیه شورای هماهنگی نهاد های عالی حوزوی با مدیران حوزه های علمیه استانی

حوزه/ رئیس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه گفت: تاکنون ۹۸۰نفر از حوزه‌های برادران و خواهران در بحث استعدادهای برتر شناسایی شده‌اند که از این تعداد، ۲۰۰ نفر از حوزه علمیه خواهران هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین عماد پیش از ظهر امروز در اجلاسیه شورای هماهنگی نهادهای عالی حوزه با مدیران حوزه های علمیه استانی و معاونان و مدیران ستادی  که در مرکز مدیریت حوزه علمیه در قم برگزار شد، با بیان اینکه تاکنون فارغ‌التحصیلان چهار دوره تا قبل از سال تحصیلی جدید در موضوع  استعدادهای برتر شناسایی شده اند، افزود: تاکنون ۹۸۰نفر از حوزه‌های برادران و خواهران در بحث استعدادهای برتر شناسایی شده‌اند که از این تعداد، ۲۰۰نفر از حوزه علمیه خواهران هستند.

رئیس مرکز امور نخبگان و استعدادی های برتر حوزه عنوان کرد: برای شناسایی بهتر و سریع‌تر طلاب مستعد لازم است مدیران مدارس علمیه شهرستان‌ها همکاری بیشتری کنند.

حجت‌ الاسلام والمسلمین عماد گفت: از مدیران، این انتظار وجود دارد که طلبه هایی را که در شهرستان‌ها شناسایی شده اند و جزء استعدادهای برتر حوزه هستند، تقویت و حمایت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی، معاون تهذیب حوزه های علمیه نیز در این نشست در سخنانی گفت: تاکنون از ۲۴ استان بازدید شده و خواستار اجرا شدن طرح جامع تربیتی اخلاقی در مدارس علمیه استان‌ها شده‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدی، مدیر حوزه علمیه استان فارس نیز در این اجلاسیه بر حمایت بیشتر از استادان شهرستان‌ها، توجه و نظارت بیشتر به برگزاری جلسات شوراها و نظارت بیشتر بر حوادث مدارس علمیه زیرپوشش، تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین بیات، مدیر حوزه علمیه استان زنجان نیز در سخنانی گفت: برگزارشدن هم‌زمان کلاس صرف و نحو، ارائه متون جدید و آشنا نبودن استادان با متون جدید، از جمله مشکلات در مدارس علمیه استان‌هاست که لازم است رسیدگی بیشتری شود.

40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha