پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دانش آموزان مسلمان در انگلیس از بیماران کودک و سالمند عیادت کردند

حوزه/دانش آموزان دبیرستان توحید در بلاک برن انگلستان در یک حرکت نمادین به عیادت بیماران کودک و سالمند در بیمارستان رفتند و با سرزدن به بیماران و دادن هدایا آن ها را خوشحال کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از aboutislam، گروهی از دانش آموزان مسلمان در دبیرستان «توحید» در شهر بلاک برن واقع در لانکشایر انگلستان به عیادت بیماران کودک و سالمند در بیمارستان رفتند. سرزدن به بیماران و رسیدگی به حال  آن ها یکی از امور توصیه شده در دین اسلام است.

عرفان عمرجی معاون رئیس دبیرستان اسلامی توحید در این باره به خبرنگاران گفت: هدف ما از این کار ترویج فرهنگ خیریه در میان نسل جوان است و ما در تمام سال آن ها را به به انجام اقدامات اجتماعی مثبت برای اجتماعات محلی شان تشویق می کنیم.

وی در ادامه افزود: زمان کریسمس نیز زمان مناسبی از سال است که می توانیم تلاش هایمان را برای کمک به نیازمندان به کار بگیریم.

عرمجی که هماهنگ کننده اصلی عیادت از بیماران در بیمارستان رویال بلاک برن و اهدای هدایای مسلمانان به آن ها بوده گفت: دیدن لبخند بر روی لب بیماران و شادی یکباره آن ها از دریافت هدایا بسیار لذت بخش بود. به علاوه تجربه بسیار مثبتی برای دانش آموزان محسوب می شد. آن ها می آموزند که مهربانی و دوستی را ترویج دهند.

در این حرکت جمعی از جوانان دانش آموز هدایایی از جمله اسباب بازی برای کودکان دختر و مسلمان بردند. به علاوه وسایل بهداشتی مورد نیاز را به سالمندان نیازمند اهدا کردند.

صوفیان ناصر دانش آموز ده ساله می گوید: مشخص بود که عیادت بیماران و دریافت هدایا برای آن ها از ارزش بالایی برخوردار بود. به ویژه بیماران سالمند از دیدن ما بسیار خوشحال شدند و لبخند به لبشان نشست. ما احساس می کنیم توانسته ایم تاثیر مثبتی بگذاریم. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha