جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
​کنوانسیون سالانه «احیای روح اسلامی» در تورنتو برگزار می شود

حوزه/کنوانسیون سالانه «احیای روح اسلامی» با عنوان «یافتن ثبات در دنیای خاجر از تعادل» برای شانزدهمین سال در روزهای پایانی سال ۲۰۱۷ میلادی با حضور ۲۰هزار شرکت‌کننده در تورنتوی کانادا برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، هزاران تن از مسلمانان در تورنتوی کانادا، خود را برای شرکت در کنوانسیون سالانه «احیای روح اسلامی» آماده می کنند.

این کنوانسیون به عنوان یکی از رویدادهای بزرگ مسلمانان در غرب، برای شانزدهمین ‌سال برپا خواهد شد. کنوانسیون امسال در روزهای جمعه تا یکشنبه، ۲۲تا۲۴دسامبر۲۰۱۷ در مرکز کنوانسیون‌های مترو تورنتو برگزار می شود.

کنوانسیون امسال با عنوان «یافتن ثبات در دنیای خارج از تعادل» شاهد حضور روحانیون، علما و دانشگاهیان خواهد بود. سخنرانی‌های انگیزه‌بخش،‌ آشنایی با چهره‌های جدید اسلامی و بحث‌وبررسی درباره مشکلات اعتقادی و معاصر، بخشی از برنامه‌های این کنوانسیون خواهد بود. این رویداد از بخش های متنوعی از جمله نمایشگاه، بازار و جلسات سخنرانی و نشست های پرسش‌وپاسخ تشکیل می شود.

گفتنی است: این نشست به یکی از رویدادهای مهم مسلمانان تورنتو تبدیل شده است و تخمین زده می شود بیش از ۲۰هزار شرکت کننده از سراسر آمریکای شمالی و دنیا در این گردهمایی حضور پیدا کنند که این مسئله منجر به بهبود توسعه اقتصادی خواهد شد.

برگزار کنندگان گفتند: کنوانسیون احیای روح اسلامی، تلاشی توسط جوانان برای کمک به غلبه بر چالش های جدید ارتباطاتی و ترویج انسجام اجتماعی است. این کنوانسیون قصد دارد روابط قوی تری میان اجتماعات آمریکای شمالی از طریق احیای سنت‌های آموزشی ‌اسلامی، تحمل و مدارا و احترام متقابل به فرهنگ‌های دیگر ایجاد کند.

در این کنوانسیون به منظور ایجاد همبستگی در خارج و داخل دنیای اسلام، شخصیت های مختلف اسلامی از بخش های مختلف دنیا سخنرانی خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha