شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ حضور رهبر معظم انقلاب در بین مردم داغدار زلزله‌زده سر پل ذهاب

امام جمعه اهل سنت شهرک دولت آباد کرمانشاه گفت: صحنه ای را به چشم خود دیدم که ساعت ۳ شب طلبه جوانی، در آن هوای سرد، لباس بسیجی پوشیده بود و عمامه به سر داشت و به چادر زلزله زدگان سرکشی می کرد...

ماموستا ملا اسامه مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه اینکه حضور مقام معظم رهبری در ناطق زلزله زده موجب تسکین دل های مردم شد، اظهار داشت: حضور رهبر معظم انفلاب تمام ناامیدی های ناشی از کم لطفی و کوتاهی برخی مسئولین را جبران کرد.

امام جمعه اهل سنت شهرک دولت آباد کرمانشاه با بیان اینکه طلاب بسیجی، با حضور جهادی در مناطق زلزله زده، از بسیاری از دستگاه ها و مؤسسات موفق تر عمل کردند، گفت: وظیفه دارم از روحانیون و طلابی که از قم آمده بودند، تشکر کنم. برای مثال صحنه ای را به چشم خود دیدم که ساعت 3 شب طلبه جوانی، در آن هوای سرد، لباس بسیجی پوشیده بود و عمامه به سر داشت و به چادر زلزله زدگان سرکشی می کرد.

این روحانی اهل سنت افزود: در مسایل این چنینی انتظار مردم از ما بیشتر است. چرا که خداوند فرمود «انا جعلناکم فی الارض خلیفه». پس قرار است ما وارث پیامبر(ص) باشیم و اخلاق و منش ما باید پیامبر گونه باشد.

ماموستا مرادی در پایان با آرزوی طول عمر با برکت و سلامتی برای مقام معظم رهبری، افزود: آرزوی صحت و سلامت برای آیت الله علما به عنوان پدر معنوی استان داریم و الحمدلله از روزی که به استان آمده اند، مایه خیر و برکت بوده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha