پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
باطنی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین باطنی گفت: ماهیت دفاع مقدس باید به طور صحیح برای نسل جوان تبیین و تشریح شود و عدم ورود رزمندگان اسلام دوران دفاع مقدس خاصه، روحانیت در تهیه فیلم ها، نمایشنامه ها، تالیف کتاب، و.. باعث انتقال و القای ناصحیح وقایع به جامعه می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا باطنی، پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی پیشکسوتان روحانی عرصه ایثار و جهاد، در اداره کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس اصفهان، اظهار کرد: روحانیون فرماندهان معنوی جبهه های جنگ نرم و سخت هستند.

وی با بیان اینکه گنجینه ای به نام دفاع مقدس و خاطرات آن دوران در اختیار رزمندگان اسلام و مردم شهید پرور است، گفت: هرچه از دوران دفاع مقدس فاصله می گیریم، ضرورت پرداختن به یافته های دفاع مقدس بیشتر احساس می شود، خاصه این ضرورت برای نسلی که دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی را درک نکرده اند، حائز اهمیت بیشتر است.

جانشین مدیرحوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: معتقدم که باید کاری کرد که روایت گری دوران دفاع مقدس را کسانی برعهده بگیرند که خود در این عرصه سهم و نقشی داشته اند، چرا که اگر این اتفاق توسط رزمندگان نیفتد، کسانی دفاع مقدس را برداشت های فردی و شخصی خود روایت می کنند.

وی ابراز کرد: ماهیت دفاع مقدس باید به طور صحیح برای نسل جوان تبیین و تشریح شود، عدم ورود رزمندگان اسلام دوران دفاع مقدس خاصه، روحانیت در تهیه فیلم ها، نمایشنامه هاف تالیف کتاب ها و.. باعث انتقال والقای ناصحیح وقایع به جامعه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین باطنی با تاکید براینکه امروز برخی غافلانه یا جاهلانه صدایی در تضعیف ارزش های اسلامی بلند می کنند که همصدا با دشمن است، عنوان کرد: ما در شرایطی هستیم که نظام اسلامی همه جانبه مورد هجوم است.

جانشین مدیرحوزه علمیه اصفهان در پایان تصریح کرد: حذف و کم رنگ ساختن نقش و حضور روحانیت در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی نقشه شوم دشمن است که در حال رقم خوردن است و باید تلاش کرد که مانع از این هدف شویم

این روحانی آزاده در پایان با تاکید بر نشر ارزش های دفاع مقدس در جامعه، اظهار کرد: ثبت و ضبط تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس توسط رزمندگان اسلام یکی از اقدامات مفید است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha