پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ آیت الله حائری شیرازی حیات با برکت خویش را در نشر معارف اهل بیت علیهم السلام و اعتلای فرهنگ ناب اسلامی سپری نموده و در یاری و حمایت از امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نظام مقدس اسلامی، منشا خدمات ارزشمندی برای نظام جمهوری اسلامی بودند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، پیام آیت الله اعرافی ، مدیر حوزه های علمیه در پی ارتحال آیت الله حائری شیرازی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات المؤمن الفقیه ثلم فی الإسلام ثلمة لا یسدّها شئ

ارتحال معلم اخلاق ، عالم عامل ، فقیه جلیل القدر حضرت آیت الله حاج شیخ محی الدین حائری شیرازی(طاب ثراه)  نماینده سابق ولی فقیه در استان فارس و عضو ادوار مجلس خبرگان رهبری، موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

آن فقیه مجاهد ،حیات با برکت خویش را در نشر معارف اهل بیت علیهم السلام و اعتلای فرهنگ ناب اسلامی سپری نموده و در یاری و حمایت از امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نظام مقدس اسلامی، منشا خدمات ارزشمندی برای نظام جمهوری اسلامی بودند.

 اینجانب رحلت آن عالم ربانی را به محضر مقدس حضرت ولی عصر (ارواحنافداه)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم ،حوزه های علمیه، مردم شریف و و لایتمدار استان فارس و بیت معزز و محترم ایشان تسلیت می گویم و از درگاه خداوند منان علو درجات آن فقید سعید را مسئلت دارم.»

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha