جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله غریفی

حوزه/ آیت الله سید عبدالله غریفی پیام دوستانه ای را به آیت الله عیسی قاسم فرستاد و دلسوزی و هدایتگری ایشان برای مردم بحرین و انقلاب آنها قدردانی کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید عبد الله غریفی از علمای بحرین، پیام دوستانه ای را به آیت الله عیسی قاسم فرستاد و نقش وی را  در توجه به دین و کشور علی رغم وخامت سلامت، ستود و گفت: شما برای اینکه اوضاع این کشور و تمامی کشور های مسلمان در خوبی، امنیت و صلح باشد، بسیار مجاهدت کردید به گونه ای که اگر مردم در فتنه و درگیری و اختلاف زندگی کنند، بسیار شما را ناراحت می کند.

آیت الله غریفی طی سخنرانی در مسجد امام صادق (علیه السلام) در بحرین، پیامی دوستانه به قدس فرستاد و اقدام ترامپ و سفر هیئت بحرینی به اراضی فلسطینی را محکوم کرد و گفت: متاسفانه در این شرایط  گروهی از بحرین به سرزمین تو، ای قدس مسلمین می رسند تا با دست های ناپاک صهیونیست ها مصافحه و به این کشور اصیل و مردم آن اهانت کند.

وی هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را رد کرد.

آیت الله غریفی اشاره کرد: ملت بحرین با تمام اقشار، طوائف و مذاهب آن ممکن نیست که در برابر عربیت و اسلامی بودن قدس کوتاه بیایند و جنایت تسلط بر سرزمین مقدس را محکوم می کنند و هرگونه سکوت در برابر آن را خیانت می داند.

این عالم بحرینی از نقش برخی رسانه ها در فتنه انگیزی و تحریک به تنفر انتقاد کرد و گفت: رسانه ها زمانی که از اهداف دین، وجدان و ارزش ها منحرف می شود، به رسالتش خیانت می کند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha