سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام حائری

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان، با مبارک دانستن تأسیس شورای عالی نهادهای حوزوی، گفت: حوزه نیازهای متفاوتی دارد، لذا مجموعه نهادهای حوزوی تصمیم گرفته اند که با وحدت رویه و اتخاذ تصمیم‌های همگون، رفع این نیازها را تسریع کنند و به تحول در حوزه سرعت ببخشند.

حجت الاسلام حائری، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرگزاری «حوزه» گفت: هدف حوزه، هدایت مردم، معرفی دین و اجرا و بقای احکام دین است و این هدف باید به گونه ای برنامه ریزی شود که روحانیت توانایی اجرای آن را داشته باشد.

وی در بیان شروط تحقق این هدف مهم، تصریح کرد: نهادهای حوزوی، ابتدا باید بر کار خود مسلط باشند و در ادامه نیازسنجی کنند و بدانند که حوزه‌ها به چه اموری نیاز دارند و سپس با همت و وحدت برای اجرای این اهداف گام بردارند.

حجت الاسلام حائری با مبارک دانستن تأسیس شورای عالی نهادهای حوزوی، گفت: حوزه نیازهای متفاوتی دارد، لذا مجموعه نهادهای حوزوی تصمیم گرفته اند که با وحدت رویه و اتخاذ تصمیم های همگون، رفع این نیازها را تسریع کنند و به تحول در حوزه سرعت ببخشند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد: برگزاری نخستین اجلاس مدیران استانی شورای عالی نهادهای حوزوی، ثمره مفیدی از همدلی و هم‌افزایی نهادهای حوزوی را در پی داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha