شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله شاهچراغی و خباز استاندار سمنان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و استاندار در پیام مشترکی، رحلت عالم ربانی آیت‌الله حائری شیرازی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، در پی ارتحال جانگداز عالم مجاهد آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی (ره)، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان و دکتر محمدرضا خباز استاندار سمنان را تسلیت گفتند.

در بخشی از پیام آیت‌الله سید محمد شاهچراغی و محمدرضا خباز آمده است: ارتحال عالم جلیل‌القدر، متفکر نواندیش و ادیب فرزانه حضرت آیت‌الله شیخ محی‌الدین حائری شیرازی از علمای اعلام و نماینده سابق ولی‌فقیه در استان فارس و عضو ادوار مجلس خبرگان رهبری موجب تأثر و تأسف گردید.

در ادامه این پیام اضافه‌شده است: آن عالم و فقیه مجاهد در طول حیات پربرکت خویش در مبارزه با طاغوت در سنگر امامت جمعه و کرسی‌های دانش و نظریه‌پردازی و در حمایت از امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نشر معارف اسلامی همواره تلاش و جدیت داشتند و منشاء خدمات ارزشمندی برای نظام جمهوری اسلامی بودند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان خاطرنشان کردند: این‌جانبان رحلت آن فقیه ربانی را به محضر مقدس حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید و علمای حوزه‌های علمیه، اعضای مجلس خبرگان، بیت شریف آن عالم بزرگ و مردم شریف ایران تسلیت می‌گوییم و از درگاه خداوند منان علوّ درجات آن فقید سعید را مسئلت داریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha