جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ارتحال

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در پیامی آورده است: آیت الله حائری شیرازی سالیان سال، عمر پر برکت خویش را مصروف تدریس عمومی اخلاق و معارف اسلامی و معصومین(ع) به تشنگان معرفت الهی در قبل و بعد از انقلاب و هدایت و تربیت نفوس مستعد نسل جوان و انقلابی نمودند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، در پیامی رحلت عالم ربانی و استاد اخلاق حوزه، آیت الله محی الدین حائری شیرازی را به ساحت مقدس امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و عموم طلاب حوزه های علمیه تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ

ارتحال عالم ربّانی، مجاهد فقیه، استاد بزرگ اخلاق، حضرت آیت‌الله‌ محی الدین حائری شیرازی، ضایعه‌ای بزرگ برای عالم شیعه و به‌ویژه ملت مسلمان ایران است.

آن عالم فقید که عمر پر برکت خود را در راه انقلاب اسلامی سپری کرد و سابقه چندین دوره عضویت در مجلس خبرگان رهبری، امامت جمعه شیراز و تالیف کتب مختلف را در کارنامه خود دارد، خود نیز منشاء تربیت و آموزش چهره‌های انقلابی مؤمن و متدین بسیاری گردید.

ایشان سالیان سال، عمر پربرکت خویش را مصروف تدریس عمومی اخلاق و معارف اسلامی و معصومین(ع) به تشنگان معرفت الهی در قبل و بعد از انقلاب و هدایت و تربیت نفوس مستعد نسل جوان و انقلابی نمودند.

ارتحال آن عالم ربّانی را  که اندوهی ژرف در دل همه هموطنان و شیعیان جهان پدید آورد، به علمای اعلام و حوزه‌های علمیه، شاگردان، طلاب، دوستداران و به‌ویژه  اعضای محترم بیت آن عالم فقید تسلیت می‌گوییم.

از درگاه خداوند متعال برای آن عالم وارسته علوّ درجات و برای  بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت داریم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha