پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فضای مجازی

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با تاکید بر لزوم مقابله با اقدامات ضدارزشی و فرهنگی در فضای مجازی، گفت: فضای مجازی امنیت و آرامش خانواده ها و افراد را در معرض تهدید قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، صبح امروز در کارگاه آموزشی «شناخت و مقابله با آسیب های فضای مجازی» با اشاره به اینکه تضعیف بنیان خانواده و التهاب در جامعه از آسیب‌های برجسته در فضای مجازی است، اظهار داشت: فضاهای مجازی متاسفانه بخش عمده ای از جامعه را درگیر کرده و اوقات مفید افراد بیشتر در این فضاها می گذرد.

وی با بیان اینکه فضای مجازی امنیت و آرامش خانواده ها و افراد را در معرض تهدید قرار داده است ، گفت: باید با بخشی از فضای مجازی که در پی متلاشی کردن خانواده، ترویج طلاق و مسائل ضد فرهنگی و ارزشی هستند مقابله کرد.

حجت الاسلام کارگر با بیان اینکه پیگیری اقدامات تبلیغی، پژوهشی و علمی در راه تبلیغ دین همواره در کاهش آسیب‌ ها موثر است، اضافه کرد: آسیب های فضای مجازی مهمترین آسیب برای رشد جوانان است و اگر مراقبت نشود ممکن است زمانی فرا برسد که نتوان کاری را انجام داد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه فضای مجازی هم تهدید است و هم فرصت افزود: باید در استفاده از فضای مجازی، مدیریت به خرج داد و به سمت فرصت ها حرکت کرد و تهدیدها را خنثی نمود.

حجت الاسلام کارگر با بیان اینکه دشمن جوانان ایران اسلامی را برای آسیب به این نظام و انقلاب مورد هدف قرار داده است، عنوان کرد: یکی از موانع مهم پیش روی جوانان و جامعه امروزی فضای مجازی است چراکه دشمن با مایوس شدن از جنگ سرد با ایران به دنبال جنگ نرم و آسیب رسانی در حوزه فرهنگ روی آور شد.

وی تصریح کرد: بهره گیری از فضای مجازی برای مقابله با آسیب های این فضا و تاثیرگذاری تبلیغ دین، بیان حرف حق در دنیا و رسوا کردن دشمنان یک فرصت است که نباید از آن غافل شد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha