پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام عیسی برادری-امام جمعه تکاب

حوزه/ امام جمعه تکاب گفت: اقدامات وقیحانه ایادی استکبار در فتنه ۸۸ با هدف ایجاد دودستگی و نابسامانی در کشور، طراحی شده بود که با بصیرت رهبر معظم انقلاب و همچنین لبیک مردم به ولایت فقیه و حضور میلیونی ملت انقلابی در صحنه دفاع از ارزش ها، در نطفه خاموش شد.

حجت الاسلام عیسی برادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با بیان دلایل پیدایش ۹دی به عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»، اظهار داشت: پس از انتخابات سال۱۳۸۸، عده ای با سوء استفاده از ناآگاهی برخی افراد، اقدام به ایجاد اخلال در نظم عمومی، دهن کجی به قانون و حتی توهین به مقدسات کردند.

وی ادامه داد: این اقدامات وقیحانه ایادی استکبار با هدف ایجاد دودستگی و نابسامانی در کشور، طراحی شده بود که با بصیرت رهبر معظم انقلاب و همچنین لبیک مردم به ولایت فقیه و حضور میلیونی ملت انقلابی در صحنه دفاع از ارزش ها، در نطفه خاموش شد.

امام جمعه تکاب خاطر نشان کرد: تبیین و ترویج ۹دی بیش از ۲۲بهمن مهم است، زیرا همه افراد از هر قشری از جمله خواص و عوام به ۲۲بهمن معتقد بودند، اما در جریان حوادث سال ۸۸، برخی از خواص، فریب خورده بودند و مردم را نیز در این مسیر فریب می دادند که این مسئله، با روشنگری رهبر معظم انقلاب به پایان رسید.

حجت الاسلام برادری ابراز داشت: تبیین ابعاد مختلف ۹دی برای اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان و جوانان، برای تضمین آینده ایران اسلامی بسیار مهم به شمار می رود.

وی یادآور شد: آنچه که از قضایای سال۸۸ و همچنین ۹دی به دست آمد، هوشیار بودن ملت و نظام ایران اسلامی در برابر توطئه های دشمنان است که از درس های مهم به شمار می رود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha