جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه آمریکا نمی‌تواند با انتقال سفارت خود به قدس شریف، به احیای قدرت صهیونیست‌ها بپردازد، گفت: آمریکایی‌ها باید بدانند روزشمار نابودی رژیم جعلی اسرائیل آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام یدالله غلامی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا، عصر امروز در جمع بسیجیان و پاسداران مرکز استان با بیان اینکه فلسطین و قدس، سرزمین اسلام است و امت اسلامی هیچگاه نخواهند گذاشت جسارتها به نخستین قبله مسلمانان تداوم داشته باشد، گفت: غصب کردن سرزمین فلسطین از سوی صهیونیستها، توطئهای استعماری بود که با هدف و برنامه صورت گرفت.

وی با تأکید بر اینکه به طور حتم فروپاشی دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی جدی و حتمی است، گفت: این اقدام  اخیر ترامپ، صهیونیستها را چندین قدم به نابودی کامل نزدیکتر کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا افزود: تعیین قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، استراتژی اصلی آمریکاییها بوده است اما در طول سالهای گذشته، هر کدام از رؤسای جمهور آمریکا، بنا به مصالحی، اعلام این مسئله را به تأخیر می انداختند.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه ترامپ این آرزو را با خود به گور خواهد برد که روزی قدس، پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی شود، گفت: این طرح و فتنه آمریکایی ها نیز همانند دیگر برنامه های آنها در خاورمیانه با شکست مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه آمریکا در طی سال های اخیر شکست های متعددی را در منطقه تجربه کرده است، ادامه داد: هدف ترامپ از اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی، منحرف کردن افکار عمومی دنیا برای شکست های آنها در منطقه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه نماینده آمریکا در شورای امنیت در حالی طرح مصر برای رد اظهارات ترامپ را وتو کرد که همه اعضا رأی منفی به این اقدام آمریکا داده بودند، تصریح کرد: این نشان میدهد که آمریکا حاضر است به هر قیمتی، رژیم صهیونیستی را در منطقه حفظ کند.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی همه نقشه ها و توطئه های آمریکایی ها در منطقه و سایر نقاط جهان را با چالش جدی مواجه کرد، بیان داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خاورمیانه که قلب تپنده دنیاست برای آمریکایی ها و در جهت منافع آنها نمیتپد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا ضمن بیان این مطلب که صهیونیست ها به جریان های تروریست تکفیری برای ضعیف کردن جبهه مقاومت دل بسته بودند، اظهار داشت: به لطف الهی و با رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب در کنار وجود رزمندگان مخلص جبهه مقاومت، نقشه صهیونیستیغربی و عربی جریان تکفیری به شکست کشیده شد و آنها به دنبال اجرای طرح جدیدی برای احیای خود هستند.

وی تصریح کرد: آمریکا نمی تواند با انتقال سفارت خود به قدس شریف، به احیای قدرت صهیونیست ها بپردازد و باید بداند روزشمار نابودی رژیم جعلی اسرائیل آغاز شده است.

حجت الاسلام غلامی، به وعده الهی برای یاری مؤمنان مقاوم در برابر دشمنان اسلام پرداخت و خاطرنشان کرد: امروز مسلمانان جهان، بهرغم خیانت برخی از سران خود، متحد و منسجم در مقابل اقدام آمریکا برای انتقال سفارت خود به بیت المقدس ایستادهاند و انتفاضه جدید، شروعی برای بهم پیوستن قدرت جهان اسلام برای حفاظت از حریم الهی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا افزود: سیاستگذاران و دولتمردان صهیونیستی و آمریکا، آرزوی پایتختی بیتالمقدس برای صهیونیستها را به گور باید ببرند، همانگونه که در تاریخ شکل گیری غده سرطانی صهیونیستی اسرائیل، تاکنون موفق به اجرای آن نشده اند.

وی با بیان اینکه متأسفانه سکوت سران کشورهای عربی هر روز بر جنایت های رژیم صهیونیستی در منطقه افزوده است، تصریح کرد: سران خائن عرب به جای دخالت و توطئه چینی علیه کشورهای دیگر، باید به فکر مردم مظلوم فلسطین باشند.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به اینکه امروز متأسفانه برخی سران و حکام عربی به همپیمانان آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه تبدیل شده اند، گفت: رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد برای اجرای تصمیم اخیر خود با برخی سران کشورهای عربی هماهنگ کرده که این نشان دهنده خیانت حکام این کشورها علیه اسلام است.

وی با بیان اینکه امروز عامل همه مشکلات و بحران های منطقه به دلیل نبود وحدت و همبستگی امت اسلامی است، تصریح کرد: متأسفانه خیانت های سران دیکتاتور عربی موجب بروز این بحران های بزرگ در منطقه شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه هدف آمریکایی ها از مذاکرات هسته ای، حفظ منافع و جایگاه خود در منطقه بود، تصریح کرد: آمریکایی ها باوجود همه شکست های متعدد در نقاطع مختلف جهان، اما همچنان به حفظ سیاست استکباری خود در نقاط مختلف تأکید دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha