پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رستگاری معاون آموزش حوزه بهار

حوزه/ حجت الاسلام رستگار گفت: پذیرش طلاب انقلابی و آموزش انقلابی‌گری در حوزه‌های علمیه از شاخصه حوزه انقلابی به شمار می رود، به همین سبب استادان حوزه باید توجه ویژه‌ای به مؤلفه‌های حوزه انقلابی داشته باشند.

حجت الاسلام مهدی رستگار، معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) شهر بهار، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به ضرورت انقلابی ماندن حوزه های علمیه، گفت: انقلابی ماندن حوزه های علمیه نیازمند کادرسازی انقلابی است.

وی تصریح کرد: حوزه های علمیه اگر بخواهند انقلابی بمانند باید توجه ویژهای به نحوه پذیرش کادر علمی و اجرایی خود داشته باشند؛ به همین سبب، مدیران و کادر علمی و استادان باید با تعهد انقلابی، به تربیت طلابی انقلابی بپردازند.

معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) شهر بهار ادامه داد: باید توجه داشت که حوزه های قبل انقلاب با چه مشکلاتی مواجه بودند و امروز در بستر انقلاب به راحتی و آزادانه با فراغبال به فعالیت های علمی و تبلیغی خود مشغول هستند.

وی در ادامه افزود: وضعیت امروز طلاب و حوزه ها از ثمرات انقلاب اسلامی است و باید دانست که امام خمینی(ره) توانست با روحیه انقلابی خود در مقابل ظلم های نظام ستمشاهی بایستد و انقلابی را به ثمر بنشاند که جهانیان، در حیرت ماندند.

حجت الاسلام رستگار ابراز داشت: پذیرش طلاب انقلابی و آموزش انقلابی گری در حوزه های علمیه از شاخصه حوزه انقلابی به شمار می رود؛ به همین سبب، استادان حوزه باید توجه ویژه ای به مؤلفه های حوزه انقلابی داشته باشند.

وی تصریح کرد: طلاب جوان باید با مبانی فکری رهبر کبیر انقلاب و همچنین رهبر معظم انقلاب آشنا باشند و با علما و روحانیون انقلابی و ولایی بهروز در مسائل سیاسی، ارتباط داشته باشند.

معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) شهر بهار در پایان با اشاره به فعالیت جریان های ضد انقلاب در داخل و خارج از کشور، ابراز داشت: متأسفانه دشمنان اسلام و انقلاب درصدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و میخواهند با ترویج اسلام انگلیسی، انقلابیگری را در حوزه های علمیه تضعیف کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha