پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
گزارش تصویری نهمین دوره مسابقات قرآن حوزه علمیه اصفهان

حوزه/ مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات قرائت قرآن کریم مدارس علمیه خواهران اصفهان، سه شنبه ۵ دی ماه در سالن اجتماعات مدیریت استان برگزار می شود.

به گزارشخبرگزاری«حوزه» از اصفهان  صدیقه بهشتی معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات قرائت قرآن کریم، روز سه شنبه 5 دی ماه سال جاری، در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان برگزار می گردد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان با بیان اینکه این مسابقه در سه مرحله مدرسه ای، استانی و کشوری برگزار می شود گفت: مرحله مدرسه ای با شرکت 432 نفر از 35  مدرسه علمیه استان، آبان ماه در مدارس برگزار شد که 47 نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند.

وی با اشاره به این که طلاب برای راهیابی به مرحله استانی باید 80 درصد امتیاز را در مرحله ی مدرسه ای کسب کنند، ادامه داد: این مسابقه برای تمامی مقاطع حوزوی و در دو مرحله کتبی و شفاهی و در دو رشته تحقیق و ترتیل برگزار می گردد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان یادآور شد: در مرحله ی استانی، داوطلبان پس از شرکت در مسابقه قرائت، در بخش مفاهیم به صورت کتبی به رقابت خواهند پرداخت.

 بهشتی در ادامه به محتوای مسابقه اشاره کرد و بیان کرد: محتوای مسابقه در مرحله مدرسه ای صرفاً قرائت کل قرآن کریم و در مرحله استانی و کشوری علاوه بر قرائت کل قرآن، آزمون کتبی از جزوه «پرتوی از کلام وحی» خواهد بود.

وی یادآور شد: مرحله استانی دوازدهمین دوره ی مسابقات قرائت قرآن کریم با حضور سه داور استانی، روز سه شنبه 5 دی ماه در محل مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha