جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام منصور هاشمی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی

حوزه/مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت حماسه ۹ دی، گفت: مهم‏ترین مشخصه حماسه ماندگار و جاودانه نهم دی، سه عنصر اساسی ایمان، اتحاد و بصیرت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت‌الاسلام‌ منصور هاشمی در جمع خبرنگاران با اشاره به سالروز حماسه تاریخی مردم ایران اسلامی در نهم دی‌ماه 88، اظهار داشت: نهم دی مولود بصیرت و غیرت دینی مردم بود که با زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی فریب فتنه‌گران را نخوردند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران همیشه در معرض فتنه‌های استعمار بوده و آسیب های بی شماری از طریق استعمارگران به ملت عزیز ایران وارد شده است لذا مردم باید پشت سر رهبری باشند تا کشور گرفتار مشکلات نشود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه بصیرت است که تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند و ارزش‌ها را بالا می‌برد، گفت: انسان‌های زیادی نماز می‌خوانند و روزه می‌گیرند و قرآن می‌خوانند، اما افرادی که به‌وقت از ولایت حمایت می‌کنند مقامشان بالا می‌رود و نهم دی به همین دلیل مهم، هیچ وقت نباید فراموش شود.

حجت‌الاسلام هاشمی تصریح کرد: ملت بیدار و آگاه ایران که همیشه تابع ولایت‌فقیه بوده و بصیرت و دشمن‌شناسی خود را در عرصه های مختلف تاریخی به منصه ظهور گذاشته اند توانستند با حضور گسترده خود درصحنه یوم الله 9 دی نگذارند دشمنان به اهداف خود برسند و توطئه کنند.

وی با اشاره به اینکه خلق حماسه 9 دی سبب شد، بار دیگر انقلاب اسلامی فتنه‌های دشمنان را خنثی کند، افزود: مهم‏ترین مشخصه حماسه ماندگار و جاودانه نهم دی، سه عنصر اساسی ایمان، اتحاد و بصیرت است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در پایان به شرکت تمامی مردم استان در راهپیمایی 9 دی تأکید کرد و گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی مشت محکمی را به دهان یاوه‌گویان و دشمنان خواهند زد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha