جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مهدوی پور

حوزه/رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد با اشاره به اینکه قرآن می‌فرماید: «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَداوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیهُودَ» گفت: قرآن کریم خشن‌ترین انسان‌ها در مقابل دین اسلام را طبق این آیه، یهودیان معرفی می‌کند.

حجت‌الاسلام رحیم مهدوی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: امروز صهیونیسم و استعمار جهانی از دست جمهوری اسلامی و وحدت امت مستأصل شده است.

وی افزود: خداوند متعال در قرآن کریم، یهودیان را در لیست بدترین دشمنان اهل ایمان معرفی می‌‌‌کند و می‌‌‌فرماید: «لتجدنّ أشد الناس عداوة للذین آمنوا الیهود والذین أشرکوا» خواهی دید که دشمن‌ترین مردم برای مؤمنان، یهودیان و مشرکان‌اند

حجت‌الاسلام مهدوی پور با بیان اینکه آتش بغض و کینه یهودیان زمانی زبانه کشید که دیدند آخرین پیامبر خدا مبعوث شد اما از بنی‌اسرائیل نیست، گفت: اینجا بود که وظیفه شیطانی خود را آغاز کرده و آتش کینه و حسادت باعث شد تا در انتشار فساد و عداوت از هیچ کوششی دریغ نورزند؛ زیرا یهودیان در تجاوز از حدود الهی سابقه‌ای دیرینه داشتند که به سبب همین عمل از زبان پیامبران الهی مورد لعنت قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه عالم هستی میدان نبرد است، اظهار داشت: از حضرت آدم تا به امروز از هیچ انسانی زمانی نگذشته، الاّ این‌که در میدان جنگ است، عالم عالم مبارزه بوده و دنیا دنیای جهاد است.

رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد تصریح کرد: خدا را شاکریم که ما را در زمانی متولد کرده که زمان اسلام و زمان اشرف انبیا و افضل رسل است.

وی با بیان اینکه خشن‌ترین انسان‌ها در مقابل اسلام  و مسلمین یهودیان صهیونیست هستند که حتی یک روز از اقدام عملی در مقابل اسلام و مسلمین کوتاه نمی‌آیند، گفت: اما با این وجود خداوند متعال عنایتی کرده که ایران اسلامی هر روز قوی‌تر از روز دیگر در مقابل آن‌ها ایستاده و پنجه در پنجه یهود انداخته است.

حجت‌الاسلام مهدوی پور با بیان اینکه جریان اسرائیل امروز مانند جریان یهود خیبر زمان پیامبر است، افزود: یهود امروز بسیار به یهود زمان پیامبر شباهت دارد، همان‌طور که آنجا دیگران رفتند و نتوانستند خیبر را فتح کنند و فتح به دست امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب (ع) انجام شد امروز نیز علی زمان وعده داده است که ان شاء الله قدس شریف آزاد خواهد شد و مردم فوج فوج به دین خدا وارد می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی خداوند شیطان را دشمن ما معرفی می‌‌‌کند و می‌‌‌فرماید: «ان الشیطان لکم عدو فاتخذوه عدوا» این دشمن هرگز دوست نمی‌شود، یهود را هم خداوند به عنوان بدترین دشمن مؤمنان معرفی کرده و می‌‌‌فرماید: « لتجدن اشد الناس عداوة للذین امنوا الیهود والذین اشرکوا» لذا با این دشمن هم هرگز دست دوستی دراز کردن ممکن نیست بلکه گناهی بزرگ محسوب می‌‌‌شود زیرا یهود دشمن دیرینه مؤمنان راستین است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha