پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بازدید معاونت تبلیغ از روستاهای شهر کرمان

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه کرمان با حضور در روستای های کوه باداموییه و کهنوج مدیم، در جریان فعالیت های فرهنگی تبلیغی روحانیون طرح هجرت این روستاها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمان، حجت الاسلام عباس رضایی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه کرمان از روستاهای کوه باداموییه و کهنوج مدیم شهرستان کرمان بازدید کرد و در جریان فعالیت های روحانیون طرح هجرت این روستاها قرار گرفت.

در این سفر که حجت الاسلام سید قاسم معصومی کارشناس معاونت تبلیغ نیز حضور داشت، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه کرمان با حجت الاسلام روح الله رستمی زاده مبلغ روستای کوه باداموییه و حجت الاسلام علی زنکی آبادی مبلغ روستای کهنوج مدیم دیدار کردند.

حجت الاسلام معصومی در رابطه با برنامه حضور معاونت تبلیغ و امور فرهنگی در روستاها، گفت: این معاونت هر ساله از فروردین ماه تا اواخر اسفند از تمامی روستاهای دارای مبلغ هجرتی بازدید کرده و وضعیت تبلیغی، مشکلات، مسائل و امکانات خدماتی رفاهی مبلغین را مورد بررسی قرار میدهند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین معاونت تبلیغ با حضور در مساجد هر روستا با مردم آن روستا دیدار و به طور مستقیم از مسایل و نیاز های تبلیغی روستا آگاه میشوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha