جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
​به زودی فلسطین یک «دولت اشغالی» اعلام می‌شود

حوزه/ عضو سازمان آزادی بخش فلسطین با بیان اینکه فلسطینیان نبردی طولانی و سخت در پیش دارند، گفت: این سازمان، به زودی فلسطین را یک کشور اشغالی اعلام می‌کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از wafa، جنبش آزادی بخش فلسطین تصمیم دارد فلسطین را به عنوان یک «کشور اشغالی» اعلام کند.

اعظم الاحمد، عضو کمیته مرکزی فتح، روز گذشته اعلام کرد: در جلسه‌ای که به زودی شورای مرکزی سازمان آزادی‌بخش فلسطین تشکیل می‌دهد، به احتمال زیاد اعلام خواهد شد که سرزمین‌های فلسطین در سال 1967 به «اشغال» درآمده و فلسطین یک «کشور اشغال شده» است.

وی که با رادیوی صدای فلسطین مصاحبه می‌کرد در ادامه گفت: شورای مرکزی قرار است پیش از اواسط ماه آینده، در رام الله جلسه‌ای داشته باشند و ما یک بررسی سیاسی جامع را درباره روند صلح و اقدامات ضروری برای فلسطینیان انجام می‌دهیم.

این عضو سازمان آزادی‌بخش فلسطین افزود: ما دیگر نمی‌توانیم به این وضع و رابطه با اسرائیل ادامه دهیم. رژیم صهیونیستی به انکار و نقض حقوق مردم ما، به ویژه در خصوص بیت المقدس پایان نداده است.

وی در پایان گفت: اقدامات دیپلماتیک آتی فلسطینیان نیز در مجمع سازمان ملل متحد، شورای امنیت و حتی دیوان کیفری بین المللی و دیگر سازمان‌ها و نهادهای جهانی ادامه خواهد یافت و فلسطینیان در مقابل تصمیم جدید دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل، سکوت نخواهند کرد. ما یک نبرد سیاسی، دیپلماتیک و مردمیِ طولانی و سخت در پیش داریم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha