چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
محمد اسماعیل قلی پور - امام جمعه بابلسر

امام جمعه بابلسر، با تاکید بر این که فتنه ۸۸ هدفی جز براندازی نظام نداشت، تصریح کرد: نهم دی تجلی ولایت‌مداری و بصیرت ملت انقلابی ایران اسلامی بود، پس باید در حفظ این حماسه مهم کوشش بسیار شود.

حجت‌الاسلام محمد اسماعیل قلی‌پور، امام جمعه بابلسر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با بیان این که نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان روز بصیرت نام‌گذاری شده است، گفت: باید عمق معنای حضور مردم در این روز و دفاع و حمایت آنان از نظام جمهوری اسلامی برای جامعه تبیین و تشریح شود.

استاد حوزه علمیه مازندران، پاسداشت این حماسه را یک ضرورت انکارناپذیر دانست و افزود: نهم دی تجلی ولایت‌مداری و بصیرت ملت انقلابی ایران اسلامی بود، پس باید در حفظ این حماسه مهم کوشش بسیار شود.

امام جمعه بابلسر به نقش بیداری و هوشیاری امت اسلامی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: حماسه نهم دی گویای عمق ایمان مردم نسبت به انقلاب و رهبری و شناخت دقیق آنها نسبت به دشمنان نظام است و حماسه‌ای است که در آن مردم با اتحاد، انسجام و پیروی از رهبری، دشمن را مایوس کردند.

حجت الاسلام  قلی‌پور خاطرنشان کرد: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در این روز، نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب و نظام و رهبری تا آخر ایستاده‌اند و با حضور خود مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی زدند و پیام خود را که پیروی از ولایت فقیه و پشتیبانی از نظام بود به جهانیان مخابره کردند.

وی با بیان اینکه حماسه نهم دی ضامن، تداوم و بقای انقلاب اسلامی شد، بیان کرد: پاسداشت حماسه این روز؛ هر سال بهتر از سال قبل برگزار می‌شود.

امام جمعه بابلسربا اشاره به این که یوم‌الله نهم دی از روزهای ماندگار و جاودانه در تاریخ انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: روز نهم دی‌ماه در واقع روز تجدید عهد و میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهدا و ولایت فقیه است.

حجت الاسلام قلی پور، نهم دی را روز حضور وسیع و آگاهانه مردم در صحنه‌های اجتماعی عنوان کرد و افزود: روز نهم دی، روزی‌ است که مردم ما در حمایت از رهبری، ولایت فقیه و مقدسات نظام جمهوری اسلامی ایران به صحنه آمده و شکوهی را ایجاد کردند که دشمنان برای همیشه نسبت به توطئه‌هایی که داشتند، مأیوس شدند.

امام جمعه بابلسر با تأکید بر این که زنده‌ نگه‌ داشتن این‌ روز به‌ معنی حضور حماسی و آگاهانه مردم در صحنه‌های اجتماعی در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان است، تصریح کرد: حضور مردم و حمایت و همراهی آنان با نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که حماسه نهم دی حماسه حضور یکپارچه مردم انقلابی ایران با همه سلایق و افکار مختلف سیاسی است، خاطر‌نشان کرد: حماسه نهم دی همه افرادی را که به نظام جمهوری اسلامی، آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبری انقلاب اسلامی معتقد هستند را در زیر سایه یک پرچم جمع کرد.

امام جمعه بابلسر به توطئه فتنه بزرگ 88 برای براندازی نظام اسلامی اشاره  و خاطرنشان کرد: فتنه‌گران می‌خواستند به دستاوردهای انقلاب اسلامی آسیب بزنند و این انقلاب را که با ثمره خون شهدا به دست  آمد را به انحراف بکشانند.

حجت الاسلام قلی پور  با بیان این که فتنه 88 از سوی استکبار جهانی طراحی و از سوی برخی خود فروختگان داخلی اجرایی شد، ابرازکرد: ملت همیشه هوشیار ایران اسلامی فریب فتنه دشمنان این انقلاب را نخورد و با حضور حماسی خود در نهم دی‌ماه سال 88 نظام سلطه را در اجرای نقشه‌هایش ناکام گذاشت.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش پایانی سخنان خود نهم دی را مظهر پایداری ملت در سایه ولایت دانست و گفت: مردم ایران با اتحاد و یکپارچگی خود تحت مدیریت ولایت فقیه توانستند آب سنگینی بر آتش فتنه دشمن بریزند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha