شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ سلسله نشست های خانواده آسمانی در خراسان شمالی

حوزه/رئیس اداره فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: سلسله نشست‌های خانواده آسمانی برای طلاب و خانواده آن‌ها در استان خراسان شمالی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فاضل خراسانی، برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: سلسله نشست‌های خانواده آسمانی برای طلاب خراسان شمالی و خانواده آن‌ها با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابوالفضل موسوی فاضل خراسانی، مدیر کارگروه تخصصی آموزش و مشاور خانواده خراسان رضوی برگزار شد.

وی افزود: به همت واحد فرهنگي و امور مشاوره نمايندگي مديريت حوزه علميه خراسان شمالی سلسله نشست‌های خانواده آسمانی، ویژه خانواده‌های اساتيد و طلاب در بجنورد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهرپویان گفت:  اين نشست‌ها می‌تواند قدم مؤثری در راستای تحکیم بنیان خانواده‌های اساتيد و طلاب باشد تا با ارتقای بینش دینی، در ايفاي رسالت عظيم طلبگي، طلاب و اساتيد را همراهي کرده و الگوي عملي سبك زندگي اسلامي را در يك خانواده آسماني به نمايش بگذارند و از اين رهگذر در تبليغ دين مبين اسلام نقش مؤثري داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: سلسله نشست‌های خانواده، نتایج بسیار خوبی به همراه  داشته و دلیل  این مسئله رضایت‌مندی خانواده طلاب است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha