سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ تجلیل از پژوهشگران برتر مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج)

حوزه/مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: آیین تجلیل از ممتازین آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه خراسان شمالی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت سالاری مکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: آیین تجلیل از ممتازین آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه خراسان شمالی ساعت 17 امروز برگزار می‌شود.

وی افزود: این آیین با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان و حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی و نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار می‌شود.

دبیر شورای حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: آیین تجلیل از ممتازین آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه خراسان شمالی ساعت 17 امروز بعد از نماز مغرب و عشا در محل دهکده مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: طلاب ممتاز پژوهشی سال تحصیلی ۹۶- ۹۵ که در این آیین مورد تجلیل قرار می‌گیرند، دارای آثار و تألیفات پژوهشی که نمرات خوبی را کسب کرده‌اند، این موفقیت مایه امید و نویدبخش آینده‌ای روشن برای حوزه‌های علمیه کشور و حوزه علمیه خراسان شمالی است.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: آیین تجلیل از ممتازین آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه خراسان شمالی با حضور علما، اساتید، فضلا، روحانیان و طلاب این حوزه و برخی از مسئولان استانی در محل دهکده مقاومت بسیج برگزار و تعدادی از ممتازین و برگزیدگان آموزشی و پژوهشی تقدیر می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha