پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
۹ دی

حوزه/ رئیس ستاد گرامیداشت حماسه ۹دی اصفهان از برگزاری این مراسم با شعار « تجلی قدرت الهی درشکست فتنه آمریکایی»، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه، در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، جعفر عسگری، پیش از ظهر امروز در نشست خبری که با اصحاب رسانه، با تشریح برنامه های حماسه 9 دی، اظهار کرد: در فتنه 88 برخی از افراد  که ادعای برادری و همراهی با انقلاب اسلامی و نظام اسلامی را داشتند، به دلایلی از انقلاب فاصله گرفتند.

وی با بیان اینکه این مدعیان دروغین در فتنه 88 همسو با دشمنان خارجی شدند و فتنه بزرگی به قصد براندازی را ایجاد کردند، گفت: مردم شهید پرورو ولایت مدار ایران اسلامی برایحفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب و اسلام یکبار دیگر خود جوش به میدان آمدند و فتنه فتنه گران را خنثی کردند.

عسگری یادآور شد: فتنه 88 خسارتهایی را به نظام اسلامی تحمیل کرد، ولی در مقابل  حماسه 9دی دستاوردهای بزرگی را به ارمغان داشت، تقویت باورها، ایجاد اتحاد ملی و انسجام ملت، عمق بخشی به بصیرت  افزایی  و منفعل شدن جریان فتنه ازجمله دستاوردهای بزرگ بود.

وی افزود: در حماسه 9 دی همه مردم فارغ از جناج بندی سیاسی در حمایت از نظام اسلامی خود جوش شرکت کردند. حوادث فتنه 88 و حماسه 9 دی باعث عمیق تر شدن بصیرت مردم شد و یک غربالگری  در عرصه انقلابی و غیر انقلابی صورت گرفت.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اذعان داشت: حماسه 9دی معیاری برای انقلابی بودن و غیر انقلابی بودن است، بیان، کردار و رفتار ومواضع افراد در فتنه 88و حماسه 9 دی انقلابی بودن یا نبودن آنها را مشخص کرد.

وی افزود: آشکار شدن دشمنی های خارجی ها، خطر نفوذ بیگانگان و جریانات ضد انقلاب در رده های مختلف کشوری از جمله دستاوردهای حماسه 9 دی است،

عسگری یادآور شد: در ستاد 9 دی اصفهان برنامه ریزی های گسترده  صورت گرفته است، متاسفانه امروز برخی باز هم دلبسته به  بیگانگان برای حل مشکلات هستند که ما عبرت گرفتن از فتنه 88 را به آنها گوشتزد و توصیه می کنیم، براین اساس مراسم نکوداشت حماسه 9دی  شنبه 9 دی ماه ساعت 3 بعد ظهر  درمیدان انقلاب با سخنرانی حجت الاسلام حاجی صادقی جانشین نماینده  ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار می شود.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha