شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خانم سوری

حوزه/ رئیس اداره ساماندهی پژوهشگران حوزه های علمیه خواهران گفت: پژوهشگر امروز باید با چهره جدید علمی وارد عرصه شود و داشتن انگیزه الهی، افق دید وسیع و مطالعه فراوان از ملاک های اصلی یک پژوهشگر موفق است ،چرا که سلاح پژوهش در عرصه تبلیغ و تدریس بسیار کارآمد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،خانم گلاب سوری صبح امروز در نشست توجیهی هسته های پژوهشی طلاب، در مدرسه علمیه خواهران فاطمیه قزوین، گفت: هدف از اجرای طرح هسته های پژوهشی، شناسایی، جذب و ساماندهی استعدادهای پژوهشی است.

وی افزود» ادامه فعالیتهای پژوهشی بانوان طلبه بعد از فارغ التحصیلی در هسته های پژوهشی شکل می گیرد و در هر مقطعی که طلبه فارغ التحصیل می شود، می تواند در همان سطح عضو شود.

رئیس اداره ساماندهی پژوهشگران حوزه های علمیه خواهران کشور خاطرنشان کرد: حضور طلاب در هسته های پژوهشی امتیازاتی چون تسهیل در ورود به مقطع تحصیلی بالاتر، اولویت در واگذاری تحقیقات پایانی، عضویت در مراکز پژوهشی و حمایت و چاپ آثار را دارا می باشد.

 سوری خاطرنشان کرد: اگر طلاب هفته ای یک ساعت را به پژوهش اختصاص دهند، در پایان سال استعداد نگارش مقاله و کتاب را خواهند یافت و کاری که از هسته های پژوهش انتظار می رود، نگارش مقاله و کتاب است.

وی یادآور شد: طلاب پژوهشگر می توانند از طریق سامانه «کوثر نت» در گروه ساماندهی پژوهشگران عضو شوند و از کارگاهای مجازی اداره ساماندهی بهره ببرند.

رئیس اداره ساماندهی پژوهشگران حوزه های علمیه خواهران کشور در پایان گفت: پژوهشگر امروز باید با چهره جدید علمی وارد عرصه شود و داشتن انگیزه الهی، افق دید وسیع و مطالعه فراوان از ملاک های اصلی یک پژوهشگر برای پیشبرد اهدافش است، چرا که سلاح  پژوهش در عرصه تبلیغ و تدریس بسیار کارآمد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha