جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دادگاه نظامی بحرین

حوزه/ جمعیت الوفاق در واکنش به صدور حکم اعدام در دادگاه نظامی بحرین تاکید کرد: این حکم ها و شرایط صدور آن بکلی باطل و محکوم بوده و بر پایه اقدامات غیر انسانی و اخذ اعتراف زیر شکنجه شکل گرفته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جمعیت الوفاق بحرین در واکنش به صدور حکم اعدام های ظالمانه دیگر در دادگاه نظامی بحرین با صدور بیانیه ای تاکید کرد: این حکم ها و شرایط صدور آن بکلی باطل و محکوم بوده و بر پایه اقدامات غیر انسانی و اخذ اعتراف زیر شکنجه شکل گرفته است که نمونه ای از این شکنجه ها "مرگ مصنوعی، شوک الکتریکی، تهدید به تجاوز به ناموس و خانواده، ربوده شدن و بازداشت مخفیانه" بوده است‌.

این بیانیه می افزاید: جامعه بین الملل باید سکوت خود را بشکند و خود را از بند ابزار فشار نفت و دلار برهاند و در مقابل این فاجعه و جنایت ها که در فقدان عدالت رخ می دهند موضع گیری و اقدام‌ نماید.

در ادامه آمده است: نظام بحرین غیر کارآمد بوده و با این شیوه تفکر انتقام جویانه قدرت اداره امور را ندارد. مردم از اولیه ترین حقوق در سیستم قضایی محرومند، نظام از سیستم قضایی و امنیتی در جهت انتقام جستن و مجازات مخالفان دیکتاتوری و استبداد و فساد بهره میگیرد.

الوفاق تاکید کرد: فقدان دولت موسساتی و قانونمند در بحرین جهان را در برابر مسوولیت تاریخی بزرگی قرار داده و می طلب که برای نجات اکثریت ملت بحرین که به علت مطالبه دموکراسی، عدالت، آزادی و بنیانگذاری دولت قانونمند مورد تبعیض، ظلم ، سرکوب و خشونت گروه حاکم قرار گرفته اند حرکت و اقدام نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha