پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله طبرسی-نماینده ولی فقیه در مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را مظهر اقتدار، دیانت و عزت معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی مرکز استان، امنیت و حراست از ارزش‌های دینی را یکی از مهم ترین وظایف نیروی انتظامی جمهوری اسلامی دانست و گفت: این مجموعه به دلیل تحقق این مسأله مهم از جایگاه ارزشمندی در کشور برخوردار هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمنان انقلاب اسلامی در سال های اخیر همه تلاش خود را به کار گرفتند تا با بر هم زدن امنیت و اقتدار ایران اسلامی اهداف شوم خود را به هر شکل ممکن در این کشور پیاده کنند، ادامه داد: تلاش ها و از خودگذشتگی های نیروهای نظامی و امنیتی مانع از تحقق توطئه های دشمنان شده است.

امام جمعه ساری با بیان این که ملت ایران اسلامی در سایه قرآن و ارزش های دینی در دنیا عزت و عظمت دارد، خاطرنشان کرد: این اقتدار و عظمت موجب ناراحتی و هراس دشمنان اسلام ناب شده است و تلاش می کنند تا مبانی دینی را به هر شیوه ای خدشه دار کنند.

آیت الله طبرسی با بیان این که نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان همواره با اقتدار در برابر هر گونه تهدید و یاوه گویی دشمنان ایستادند و اجازه کوچکترین تحرک را به آنها ندادند، ادامه داد: امروز هر جا صحبت از امنیت و اقتدار در جامعه است، نام نیروی انتظامی در بالاترین سطوح جامعه اسلامی  قرار دارد.

وی با اشاره به این که نیروی انتظامی پس از انقلاب شکوهمند اسلامی رشادت ها و از خودگذشتگی های بسیاری در جهت حراست از آرمان ها و ارزش های نظام و همچنین برقراری امنیت در کشور انجام داده است، خاطرنشان کرد: عملکرد این نیرو در چند سال اخیر کاملاً روشن و قابل تقدیر است.

آیت الله طبرسی، نیروی انتظامی کشورمان را مجموعه ای کارآمد و منسجم معرفی کرد و با بیان این که کارکنان این نیرو انسان های دیندار، شریف و ولایتمدار هستند، تصریح کرد: پلیس نظام مقدس جمهوری اسلامی الگویی برای دیگر کشورهای دنیا است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، وجود امنیت در هر کشوری را بسیار مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی همه تلاش خود را به کار گرفتند تا با بر هم زدن امنیت و اقتدار ایران اسلامی اهداف شوم خود را به هر شکل ممکن در این کشور پیاده کنند، اما با وجود نیروی انتظامی این اقدام میسر نشد.

آیت الله طبرسی با یادآوری این که امنیت بزرگ‌ترین نعمت الهی برای همه ملت‌ها است، تصریح کرد: امنیت و سلامت دو نعمت مجهول است که تا زمانی که بشر، آن را از دست نداده قدر آن را نمی‌داند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی نیروهای انتظامی در برقراری نظم و امنیت و انتظام‌بخشی به امور جامعه، افزود: باید نیروی انتظامی را نماد و نشانه حقیقی از صلح و امنیت بدانیم.

وی با اشاره به این که امروز چشم بیدار و مراقبت جامعه ما نیروی انتظامی متعهد ما است چرا که یک لحظه استراحت ندارد، گفت: آنها بیدارند تا دیگران آرامش داشته باشند، آنها چشم مراقب جامعه ما هستند که اگر نبود این بیداری، ایثار و از خودگذشتگی شرایط کشورمان به گونه ای دیگر بود.

آیت الله طبرسی با بیان این که امنیت و آرامش امروز موجود در سراسر کشور مدیون تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: نیروی انتظامی کشورمان مظهر دیانت، اقتدار و هوشیاری است.

امام جمعه ساری با بیان این که شرایط امروز کشورهای منطقه بسیار خاص و بحرانی است، خاطرنشان کرد: در چنین وضعیتی ایران اسلامی از یک امنیت پایدار برخوردار است و ابراهیم وار در میان آتش قرار گرفته است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که هدف نظام سلطه از ایجاد و حمایت گروه های تروریستی در منطقه، ایجاد ناامنی در جمهوری اسلامی ایران بود، افزود: علیرغم همه تلاش ها و سرمایه گذاری های گسترده آمریکایی ها، هوشیاری و آمادگی نیروهای مسلح کشورمان مانع تحقق اهداف و برنامه های دشمنان در داخل شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که نیروهای مسلح کشورمان در طی دهه های اخیر همواره با اقتدار از مرزهای کشورهای حراست و پشیبانی کردند، افزود: نمونه این مجاهدت ها را در هشت سال دفاع مقدس به عینه دیدیم که چگونه فرزندان انقلاب از کشور و انقلاب دفاع کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بلبل IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    0 0
    جناب آقای اکبر پوست چیان، واقعاً که آبروی هر چی عکاسه بردی، چرا همیشه عکس ها را از پشت افراد میگیری؟!!! میخای با این عکس ها چی را نشان بدی؟!!! جا برای نوشتن نظرات نبود مجبور شدم اینجا بنویسم وگرنه منظورم عکس های درس اخلاق استاد مقتدایی هست در دیدار با کارآموزان قضایی