پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در جلسه ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر خوزستان

حوزه/ نشست حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر خوزستان، با حضور آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر استان خوزستان، با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، فرماندهان ارشد نیروی انتظامی خوزستان، علما و سایر مسئولان استانی و شهری حضور داشتند.

آیت الله موسوی جزایری، امام جمعه اهواز، در این نشست با بیان اینکه مبارزه با منکر، یک اصل اجتماعی و وظیفه همه آحاد و اقشار مختلف است، اظهارداشت: مبارزه با منکر و تلاش برای رفع معضلات فرهنگی جامعه باید به عنوان یک اصل در همه ادارات و ارگان‌های دولتی و خصوصی قرار گیرد؛ چراکه همگان در قبال جامعه مسئول هستند.

همچنین سردار شاهوارپور، در ادامه این نشست، به بیان اقدامات فرهنگی و سلبی انجام شده در مبارزه با منکرات جامعه پرداخت و در پایان خواستار استفاده از ظرفیت مبلغان برای تبلیغ در عرصه‌های مختلف فرهنگی کلان‌شهر اهواز شد.

بنا بر این گزارش، بررسی نحوه اجرای ماده ۲۰ قانون اساسی در استان خوزستان، بیان معضلات جدید فرهنگی و چگونگی رفع آنها، به‌کارگیری از ظرفیت شایان حوزه و طلاب علوم دینی برای مبارزه با نشر افکار و عقاید خرافی و ضد دینی، برخی از مباحث مطرح شده در نشست حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر استان خوزستان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha