شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تبلیغ

معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه (س) خرم آباد از فعالیت تبلیغی قریب به ۲۰۰ طلبه و فارغ التحصیل این مدرسه در مدارس، مساجد، دانشگاه ها ، جلسات خانگی و ... برای تبلیغ علوم دینی خبر داد .

خانم صغری باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  در خرم آباد با اشاره به اینکه اساتید حوزه باید در امر آموزش طلاب کوشا باشند، گفت: اساتید باید با اخلاص و دلسوزی در عرصه تهذیب و تعلیم طلاب قدم بردارند و چشم انداز و رسالت های طلبگی را برای طلاب تبیین و تشریح نمایند .

وی با اشاره به اینکه ارتباط معنوی و اخلاقی استاد و طلبه باید ارتباطی قوی باشد، بیان داشت: با برقراری ارتباط معنوی و اخلاقی مطالب درسی و امور آموزشی برای طلاب نیز تسهیل خواهد شد.

معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد با اشاره به اینکه در نظام آموزشی حوزه، پژوهش محوری باید در راس فعالیت های علمی طلاب قرار گیرد، گفت: رسالت حوزه های علمیه تربیت مبلغان مهذب ،کارآمد و پژوهش محور است که برای تحقق این مهم باید اساتید و دست اندرکاران حوزه های علمیه رسالت خود را انجام دهند .

باقری، دارا بودن نظم و انضباط در تعلیم و تدریس، برخورد صمیمانه با طلاب، روش تدریس و دلسوزی در تعلیم را از رسالت های اساتید حوزه برشمرد و اظهار کرد: اساتید نقشی بی بدلیل در ایجاد انگیزه و رغبت تبلیغ کارآمد در بین طلاب دارند و باید به خوبی دانش و معلومات حود را به طلاب ارائه دهند .

وی در پایان از برگزاری کارگاه ها و همایش های ویژه دانش افزایی طلاب و مبلغان خبر داد و خاطر نشان کرد: این کارگاه ها بصورت متناوب برای طلاب و فارغ التحصیلان حوزه خواهران، با هدف کیفی سازی تبلیغ برگزار می شود .

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha