جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عرب زاده معاون آموزش حوزه کرمان

حوزه/ جلسه بررسی ظرفیت سال تحصیلی ۹۸-۹۷ مدارس علمیه کرمان، در محل مدیریت حوزه علمیه کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمان، جلسه بررسی ظرفیت سال تحصیلی 98-97 مدارس علمیه کرمان در محل مدیریت حوزه علمیه کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام  عرب زاده، معاون آموزش  وامور واحد های آموزشی حوزه علمیه کرمان در حاشیه این جلسه گفت:  بررسی ظرفیت مدارس کرمان طی پنج جلسه با حضور معاونین و مدیریت حوزه استان برگزار شد ..

وی افزود: در این جلسات که هرساله در مدیریت استان برگزار میشود، ابتدا معاونین گزارشی از وضعیت آموزشی، پژوهشی، تربیتی و تهذیبی، رفاهی، خدماتی و مالی، مدارس ارائه میدهند و در رابطه با مشکلات موجود در هر مدرسه و راه حلهای رفع آن به بحث و گفتگو میپردازند.

معاون آموزش حوزه علمیه کرمان در رابطه با سیاست این حوزه استان برای جذب طلاب بیان داشت: سیاست پذیرشی ما تاکید بر کیفی گزینی است لذا  افرادی که دارای استعداد آموزشی و صلاحیت اخلاقی  قابل قبولی هستند در مدارس پذیرش میشوند.

وی در پایان گفت: متاسفانه مشکلی که سال آینده با آن روبرو هستیم بحث آسیب مدارس علمیه در زلزلههای اخیر است که این موضوع ظرفیت پذیرشی سال آینده را تحت شعاع قرار داده است که برای رفع این مشکل درحال تصمیم گیری در مدیریت استان هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha