شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ تجلیل از ممتازین آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه خراسان شمالی

حوزه/مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی از تحصیل بیش از ۲ هزار ۱۵۰ طلبه در مدارس استان خبر داد و گفت: امسال بیش از ۲۰۰ طلبه ممتاز آموزشی و ۷۷ طلبه قابل تحسین پژوهشی در حوزه علمیه این استان داریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌ حجت سالاری مکی، دوشنبه شب در آیین تجلیل از ممتازین آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه استان اظهار داشت: بیش از 200 طلبه ممتاز آموزشی و 77 طلبه قابل تحسین پژوهشی این استان حائز رتبه برتر شده‌اند.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه بیش از 2 هزار و 150 طلبه در ۱۶ مدرسه علمیه استان در حال تحصیل هستند، افزود: از این تعداد 512 نفر طلبه برادر و خواهر طلبه جدیدالورود هستند.

دبیر شورای حوزه علمیه خراسان شمالی ادامه داد: با تلاش جهاد گونه اساتید، مدیران مدارس علمیه و شوق و اشتیاق طلبه‌های این حوزه علمیه، این توفیق حاصل شده است که 277 طلبه ما ممتاز آموزشی و پژوهشی باشند.

وی تصریح کرد: طلاب ممتاز آموزشی و پژوهشی سال تحصیلی 95- 96 که در این همایش مورد تجلیل قرار می‌گیرند، طلاب ممتازی هستند که با شوق، شور و اخلاق ستودنی به درس، مباحثه، امتحان و تحقیق و پژوهش اشتغال دارند و در بین آنان استعدادهای برتر و نخبگانی وجود دارد که ان شاءالله با دعای خیر امام زمان (عج) آینده حوزه را درخشان خواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار داشت: به سهم خود شکوفایی این استعدادها و بروز موفقیت‌ها را در مدارس علمیه به این طلاب، مدیران و اساتید مدارس مربوطه صمیمانه تبریک و تهنیت می‌کنم و بر خود و همه متولیان امور حوزه‌های علمیه فرض و لازم می‌دانم که به صورت جدی و همه‌جانبه از این استعدادها حمایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله در آینده کمیت و کیفیت آموزشی و پژوهشی در حوزه علمیه خراسان شمالی با استفاده از نظرات بزرگان حوزه علمیه و تلاش بیشتر طلاب عزیز روز به روز بهتر نیز خواهد شد.

گفتنی است، آیین تجلیل از ممتازین آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه خراسان شمالی در محل دهکده مقاومت بسیج بجنورد با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، ائمه جمعه و اعضای شورای حوزه علمیه استان، مدیران و اساتید مدارس علمیه استان و شماری از علما و روحانیون خراسان شمالی برگزار شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha