جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حبیب باقری معاونت امور طلاب و دانش آموختگان مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه / معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه کرمانشاه از تهیه ۳ کانکس مجهز جهت اسکان ۳ طلبه متاهل سرپل ذهاب به همت حوزه استان مرکزی خبر داد و از کمک های حوزه های ایلام، یزد، کرمان، خوزستان، کردستان و ... به زلزله زدگان تقدیر کرد.

حجت الاسلام حبیب باقری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهار داشت: حوزه علمیه استان کرمانشاه کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه را وظیفه شرعی و انسانی خود می داند، لذا با بررسی های صورت گرفته مردم شهرستان های آسیب دیده به شدت نیازمند کانکس، وسایل گرمایشی و... هستند که امید است با مدیریت درست و اصولی کمک های مردم ایران به ویژه کرمانشاه به دست نیازمندان واقعی برسد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان کرمانشاه با اشاره به حضور مدیر حوزه علمیه استان و طلاب و روحانیون جهادی در شهرستانهای زلزله زده ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب از اولین ساعات وقوع زلزله، افزود: مدیریت حوزه علمیه استان در معیت طلاب و روحانیون در منطقه حضور یافت و ضمن بررسی وضعیت مدارس علمیه تخریب شده در سرپل ذهاب به یاری مصدومین شتافت.

وی همچنین از تهیه 3 کانکس مجهز جهت اسکان 3 طلبه متاهل سرپل ذهاب به همت حوزه استان مرکزی خبر داد و از کمک های حوزه های ایلام، یزد، کرمان، خوزستان، کردستان و ... به زلزله زدگان تقدیر کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha