سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مؤسسه آیت الله العظمی خوئی از فعالان گفتگوی ادیان قدردانی کرد

حوزه/ مؤسسه علمی هانی فحص با مشارکت مؤسسه تبلیغی وابسته به مؤسسه اسلامی آیت الله خوئی دومین دوره جوایز هانی فحص برای گفتگو و احترام به تعدد ادیان را در دانشگاه کوفه در نجف اشرف اهدا کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مؤسسه علمی هانی فحص با مشارکت مؤسسه تبلیغی وابسته به مؤسسه اسلامی آیت الله خوئی و کرسی گفتگوی تمدن ها وابسته به یونسکو در دانشگاه قدیس یسوف و کرسی یونسکو در دانشگاه کوفه دومین دوره جوایز هانی فحص برای گفتگو و احترام به تعدد ادیان را در دانشگاه کوفه در نجف اشرف اهدا کرد.

مؤسسه هانی فحص با همکاری شرکای خود امسال جایزه صلح خود را به دکتر محمود العیساوی مرشد طریقت قادریه بغداد به خاطر اهتمام او به گفتگو و ترک خشونت اهدا کرد.

اما جایزه دفاع از تعدد گرایی این مؤسسه به جمعیت لبنانی فرح العطاء اهدا شد که تلاش های زیادی در حمایت از تعدد گرایی و دفاع از همزیستی مشترک در لبنان و عراق انجام داده است.

علاوه بر این جایزه تحقیق علمی مؤسسه هانی فحص به امیر سوبره محقق لبنانی دانشگاه قدیس یسوف اهدا شد که رساله پایان نامه خود را در مورد روابط اسلام و مسیحیت با عنوان ارتباط میان ادیان در زندگی روزمره نوشته است.

در این مراسم نماینده رئیس دانشگاه کوفه، سید محمد علی بحرالعلوم رئیس مرکز تحقیقات عالی العلمین سخنرانی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha