جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رییس شورای هماهنگی مازندران

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که یکی از مهم ترین راه های بقا و ماندگاری انقلاب اسلامی، حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب است، تصریح کرد: امروز استراتژی دشمن برای ضربه زدن به انقلاب، کمرنگ کردن آن آرمان های اصیل است.

حجت الاسلام یوسف یوسف پور، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران از برگزاری ویژه نامه های گرامیداشت حماسه نهم دی در همه شهرهای استان خبر داد و گفت: این مراسم در ساری با سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی فرد در امامزاده یحیی(ع) ساری برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که به منظور هماهنگی و برگزاری هر چه باشکوه تر حماسه نهم دی ستادهای شهرستانی در استان تشکیل شده است، افزود: با هماهنگی های به عمل عمده شاهد برگزاری هر چه باشکوه تر حماسه نهم دی در شهرهای مختلف استان خواهیم بود.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که برخی ها در کشور تلاش می کنند پاسداشت حماسه نهم دی کمرنگ برگزار شود، بیان داشت: نهم دی ماه، سالروز حماسه آفرینی ملت با بصیرت و انقلابی ایران در برابر فتنه صهیونیستی آمریکایی بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که یکی از مهم ترین راه های بقا و ماندگاری انقلاب اسلامی، حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب است، تصریح کرد: امروز استراتژی دشمن برای ضربه زدن به انقلاب، کمرنگ کردن آن آرمان های اصیل است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که عده ای که منافع خود را در کشور در خطر می بینند تلاش می کنند تا پرونده فتنه 88 را در کشور مختومه اعلام کنند، افزود: کسانی که به دنبال فراموشی فتنه 88 و حماسه نهم دی هستند باید بدانند که این رویدادهای مهم همواره در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد ماند.

حجت الاسلام یوسف پور با تأکید براین که حماسه نهم دی هر سال باشکوه تر از سال های دیگر برگزار خواهد شد، بیان داشت: رویای کسانی که تلاش می کنند موضوع فتنه 88 به فراموشی سپرده شود به طور حتم تعبیر نخواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه با بیان این که فتنه گران در سال 88 کشور را با یک بحران جدی مواجه کردند، افزود: متأسفانه آن فتنه خطرناک خسارت های مادی و سیاسی بسیاری به کشورم تحمیل کرد.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که نامگذاری روز نهم دی در تقویم رسمی کشور به عنوان روز «بصیرت و میثاق با ولایت» نشان دهنده اهمیت و جایگاه این روز ارزشمند در تاریخ انقلاب اسلامی است، بیان داشت: ملت بزرگ ایران در آن روز تاریخی بار دیگر با حضور میلیونی خود بصیرت و ولایت مداری خود را به دشمنان و بدخواهان انقلاب نشان دادند و بار دیگر ثابت کردند تا پای جان به عهد خود با انقلاب پایبند هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که دشمنی و فتنه انگیزی بدخواهان علیه انقلاب و نظام اسلامی به پایان نرسیده است، افزود: مردم و مسؤولان کشورمان باید مراقب باشند تا خدای ناکرده در دام توطئه دشمنان گرفتار نشوند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که حماسه نهم دی باید امسال باشکوه تر از هر زمان دیگری در کشورمان برگزار شود، افزود: این حماسه تاریخی باید برای همیشه زنده و پویا باقی بماند.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که در جریان فتنه 88 بصیرت و شناخت صحیح دشمن مسأله بسیار مهمی بود که متأسفانه برخی ها در این آزمون مهم رد شدند، بیان داشت: تنها مردم بودند که با بصیرت و آگاهی بالای خود به ندای ولی فقیه لبیک گفتند و آتش فتنه را در کشور برای همیشه خاموش کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به این که برنامه های متنوعی برای بزرگداشت حماسه نهم دی در شهرهای مختلف استان در نظر گرفته شده است، بیان داشت: این برنامه ها با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان با شکوه خاصی نسبت به سال های گذشته برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha