پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ملایی بیرجند

حوزه/رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه فتنه ۸۸ از خارج کشور هدایت می‌شد، گفت: باید حماسه ۹ دی ماه امسال باشکوه بیشتری برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام احمد ملایی، صبح امروز در دیدار دست اندکاران استانی اعضای ستاد گرامیداشت یوم الله 9 دی با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: ستاد 9 دی‌ماه ستادی است که برای برنامه میثاق با ولایت برنامه‌ریزی می‌کند تا امسال هم سال درخشانی باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: مردم در اجتماع بزرگ میثاق با ولایت، در روز 9 دی‌ماه ساعت 9.30دقیقه صبح حضور به هم رسانند و با ولایت تجدید میثاق داشته باشند.

وی با بیان اینکه فتنه 88 فتنه‌ای آمریکایی بود، اظهار کرد: فتنه 88 خارج از کشور هدایت می‌شد و برای براندازی اصل نظام طراحی شده بود و در این مسیر فتنه گران به امام حسین(ع) و مقدسات نیز اهانت کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، بصیرت را لازمه انتخاب مسیر صحیح دانست و ابراز داشت: برخی از شاخص‌ها در کلام مقام معظم رهبری در ایام غبارآلود فتنه مطرح شد که بعد از آن سخنان رهبر معظم انقلاب، همه مردم با حضورشان ولایت مداری خود را به نمایش گذاشتند.

 وی با اشاره به این که دین‌مداری، قانون‌مداری، ولایتمداری و وحدت به‌عنوان شاخص‌های بصیرت در زمان غبارآلود فتنه محسوب  می‌شود، گفت: ستاد برنامه‌ریزی 9 دی از 25 آبان ماه ابلاغ شد و در استان خراسان جنوبی جلساتی برگزار و کارگروه‌هایی تعیین شد و در تمامی شهرستان‌های استان این جلسات برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha