شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمد جواد واثقی

حوزه/ حجت الاسلام واثقی، تامین کانکس را نیاز فوری مردم زلزله زده دانست و گفت: الان مهمترین خدمتی که می‎شود به مردم زلزله زده هجدک کرد، تهیه کانکس برای آنها است و متاسفانه قول‎هایی در این رابطه از طرف مسئولین داده شد، اما هنوز عملی نشده است.

حجت الاسلام محمد جواد واثقی، روحانی طرح هجرت بخش کوهساران و دهستان هجدک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، در رابطه با وضعیت کنونی زلزله زدگان هجدک کرمان، گفت: زلزلههای هجدک کرمان هنوز متوقف نشده است و همچنان شاهد زلزلههای بالای چهار ریشتر هستیم که میطلبد مسئولین و خیرین توجه بیشتری نسبت به مردم زلزلهزده هجدک و روستاهای اطراف  داشته باشند.

وی،بزرگترین مشکل زلزله زدگان هجدک را مسأله اسکان آنها دانست و افزود: با توجه به آسیبهای جدی که خانههای مردم وارد شده است، از همان شب اول به دنبال چادر برای مردم بودیم که این مهم با پیگیریهای مکرر و کمک هلال احمر صورت گرفت. اما متاسفانه تا به حال این وضعیت تغییری نکرده است.

وی ادامه داد: شب گذشته بنده شخصا از خانههای مردم هجدک بازدید کردم و شاهد جدی بودن آسیب منازل بودیم که این موضوع باعث میشود تا مردم نتوانند به خانههای خود بازگردند و از طرف دیگر به علت هوای سرد و وزش بادهای شدید، چادر هم امکان اسکان مناسبی برای مردم فراهم نمیکند.

حجت الاسلام واثقی، تامین کانکس را  نیاز فوری مردم زلزله زده دانست و افزود: الان مهمترین خدمتی که میشود به مردم زلزله زده هجدک کرد، تهیه کانکس برای آنها است و متاسفانه قولهایی در این رابطه از طرف مسئولین داده شد، اما هنوز عملی نشده است.

وی با تشکر از زحمات مسئولین و خیرین، از محقق نشدن برخی وعدهها گلایه کرد، گفت: متاسفانه در رسانهها اخبار مختلفی از کارهای انجام شده در رابطه با مردم هجدک از طرف برخی مسوولین و خیرین میبینیم، اما در عمل کاری نمیشود.

روحانی طرح هجرت دهستان هجدک افزود: اتفاق دیگری که متاسفانه شاهد آن هستیم این است که خدمات رسانی به طور صحیح و عادلانه در میان روستاهای زلزله زده انجام نمیشود و روستای هجدک نسبت به دیگر روستاهای اطراف خود کمترین خدمات را دریافت کرده است.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از  حضور گروههای جهادی، بیان داشت: خوشبختانه گروههای جهادی با حضورشان در منطقه، کمکهای فرهنگی و عمرانی خوبی انجام دادند که جای تقدیر و تشکر دارد، اما اکنون بیشترین نیاز مردم بحث اسکان و تهیه کانکس است که از خیرین محترم درخواست داریم برای تهیه کانکس به مسئولین مربوطه کمک کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha