شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
همایش بصیرتی سیاسی حوزه علمیه ایلام

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان ایلام از برگزاری نشست بصیرتی‌ و سیاسی، به‌مناسبت فرا رسیدن حماسه ۹دی، در ایلام خبر داد.

حجت الاسلام یونس گلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دی۸۸، گفت: در این روز مردم انقلابی ایران، در دفاع از اسلام، انقلاب، ولایت فقیه و نظام اسلامی به میدان آمدند و بساط فتنه گران را برچیدند.

وی بر ضرورت بصیرت افزایی آحاد جامعه به ویژه طلاب تأکید کرد و افزود: نشست بصیرتی و سیاسی با عنوان «تجدید میثاق و بیعت امت بصیر با ولی امر» با همکاری مشترک دفتر اجتماعی‌سیاسی حوزه‌های علمیه کشور و مدیریت حوزه استان ایلام و با سخنرانی حجت الاسلام محمدجواد مکی، از روحانیون جانباز 70 درصد، در مدرسه صاحب الزمان(عج) ایلام برگزار شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه ایلام با اشاره به استقبال طلاب از این نشست، اظهار کرد: باید با برگزاری نشست های بصیرت‌افزایی و اجرای برنامه های محتوا محور هنری و علمی، علاوه بر تبیین ابعاد پیدا و پنهان فتنه ۸۸، پیام های حماسه ۹دی به نوجوانان و جوانان منتقل شود.

رابط دفتر اجتماعی‌سیاسی حوزه‌های علمیه کشور در ایلام در پایان گفت: برگزاری برنامه های بصیرتی در سطح مدارس سراسر کشور در دستور کار دفتر اجتماعی‌سیاسی حوزه قرار دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha