جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار آیت الله موسوی اصفهای از خانواده شهید علی خوش لفظ

حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: جایگاه و پست و مقام نباید سبب مغرور شدن انسان ها شود، چرا که الگوی ما شهدا و علمای ربانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، شب گذشته در دیدار با خانواده شهید علی خوش لفظ، گفت: شهدا به آنچه که ما بر روی منابر از آیات و روایات برای مردم می گوییم، رسیده اند.

عضو جامعه مدرسین حوزه تصریح کرد: در احوالات حاج ملا هادی سبزواری فیلسوف و عارف بزرگ آمده است که ایشان بعد از درس و بحث و نوشتن کتب مختلف، برای مبارزه با نفس به صورت ناشناس در مدرسه علمیه، خادم طلاب می شود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که جایگاه و پست و مقام نباید سبب مغرور شدن انسان ها شود، افزود: الگوی ما شهدا و علمای ربانی هستند و خوشا به حال کسی که خود ساخته زندگی کند و مواظب نفس خود باشد، شهدا کسانی بودند که در کنار جهاد اصغر، مواظب جهاد اکبر بوده اند.

آیت الله موسوی اصفهانی یادآور شد: به نظر من افراد مخلصی و با ایمانی همچون شهید علی خوش در کشور باید در مناصب مهم فعالیت داشته و به اسلام خدمت رسانی کنند.

مدیر حوزه علمیه همدان در پایان تاکید کرد: مسائل اجرایی  و مدیریتی، کشور نیاز به افراد مخلصی دارد که به فکر مردم بوده و برای رضای خداوند متعال کار می کنند.

برپایه این گزارش، پسر شهید خوش لفظ، سردار مجیدی فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان و حمید حسام تدوین گر کتاب «وقتی مهتاب گم شد» نیز در این  جلسه حضور داشته و به بیان خاطراتی از شهید علی خوش لفظ پرداختند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha