شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مهدی جوادی استاد حوزه علمیه همدان

حوزه/ حجت الاسلام جوادی گفت: اگر نویسندگانی همچون حمید حسام ها نبودند، شهید خوش لفظ و دیگر بزرگواران به صورت ناشناس در بین ما زندگی می کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام مهدی جوادی استاد حوزه علمیه همدان، شب گذشته در دیدار با خانواده شهید علی خوش لفظ، گفت: شهدا با جانفشانی خود جهاد و حماسه ای عاشورایی خلق کردند.

وی تصریح کرد: ما باید از کسانی همچون سردار حمید حسام، نویسنده کتاب «وقتی مهتاب گم شد»، که در زمینه ترویج یاد و خاطره شهدا  فعالیت می کنند قدر دانی ویژه داشته باشیم.

استاد حوزه علمیه همدان گفت: ما در زمانی هستیم که از جنگ نظامی با جانفشانی های شهدا و ایثار گران گذشته ایم، اما امروزه دشمنان با جنگ نرم در مقابل ایران و اسلام قرار دارند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت حضور در عرصه های فرهنگی، خاطرنشان کرد: ما برای مقابله با دشمنان در جبهه جنگ نباید از عرصه نوشتن و حضور در فضای مجازی و رسانه ها غافل شویم.

حجت الاسلام جوادی گفت: باید مدیریت جبهه فرهنگی به دست افرادی این چنینی باشد، اگر نویسندگانی همچون حمید حسام ها نبودند، شهید خوش لفظ و دیگر بزرگواران در بین ما و به صورت ناشناس زندگی می کردند و به صورت نانشاس شهید می شدند.

وی در ادامه افزود: افرادی اهل قلمی که در راه پاسداری نظام اسلامی قلم به دست گرفته اند یک فرصت بزرگ هستند که باید حوزه های علمیه از این افراد در راستای انتقال تجربیات به طلاب جوان استفاده کنند.

وی در پایان گفت: طلاب باید در عرصه نوشتن حضور پیدا کنند، امروز نظام اسلامی و فرهنگ ایثار شهادت نیاز به راویانی قلم به دست برای سال های آینده دارد و طلاب علوم دینی باید  این خلأ را پر کنند. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha