چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خماسه ۹ دی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه ربانیه تازیاب شهرستان مانه و سملقان گفت: اهل تسنن کشور، با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری،در هر زمان، با تمام وجود آمادگی دارند تا از تمامیت ارضی کشور عزیزمان حفاظت کرده و در مقابل هر توطئه‌ای ایستادگی کنند.

آخوند حاج عبدالله خوش‌نظر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با بیان اینکه دشمنان در فتنه سال 1388 با برنامه‌ریزی در صدد ضربه زدن به کشور و اسلام بودند، اظهار داشت: به لطف خداوند متعال، با هدایت و بصیرت مقام عظمای ولایت، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضور پرشور مردم در خیابان‌های سراسر کشور و خلق حماسه نهم دی‌ماه 1388 مشت محکمی بر دهان دشمنان داخلی و خارجی زدند و این فتنه را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه اخلال‌گران داخلی و خارجی نظام اسلامی ایران محکوم هستند، افزود: در 9 دی 88، مردم با کوبیدن مشت محکمی بر دهان دشمنان، فتنه را خنثی کردند، آن‌هایی که می‌خواهند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صدمه و خللی وارد کنند، با قاطعیت محکوم هستند.

آخوند خوش‌نظر با تشکر از  هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری به جهت خنثی کردن توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین قدردانی از حضور و بیعت جاودانه مردم فهیم، با بصیرت و همیشه در صحنه ایران اسلامی، در نهم دی‌ماه، گفت: اهل تسنن کشور، با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری،در هر زمان، با تمام وجود آمادگی دارند تا از تمامیت ارضی کشور عزیزمان حفاظت کرده و در مقابل هر توطئه‌ای ایستادگی کنند.

امام جمعه اهل سنت تازیاب از توابع شهرستان مانه و سملقان تصریح کرد: هر جنایتی را چه در ایران اسلامی و چه در خارج از کشور که علیه مردم مظلوم و بی‌گناه انجام شود، محکوم می‌کنیم.

وی گفت: ما از همان ابتدا هم اعلام کرده‌ایم، آن‌هایی که می‌خواهند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صدمه و خللی وارد کنند، با قاطعیت محکوم می‌کنیم.

مدیر مدرسه علمیه ربانیه تازیاب از توابع شهرستان مانه و سملقان اظهار داشت: به امید خدا، دشمنانی که علیه کشورمان مکر و حیله و فتنه‌گری کردند، مکرشان به خودشان برگشت و دامن خودشان را گرفت، همچنانی که شاهد بودیم تروریست‌هایی که قصد داشتند در ایران ایجاد ناامنی کرده و کشتار به راه بیندازند، نیت شومشان در تعدادی از کشورها، یقه خودشان را گرفت.

وی از تمامی مسلمانان خواست، در برابر حیله و مکر دشمنان و فتنه‌گران، آگاه باشند و با بصیرت، علم و آگاهی، هرگونه فتنه و حیله‌گری را خنثی کنند.

امام جمعه اهل سنت تازیاب از توابع شهرستان مانه و سملقان با اشاره به اینکه 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی روز بصیرت و پیوند ملت با ولایت است، خاطرنشان کرد: این روز، یک روز مردمی و متعلق به همه مردم و احزاب و جناح‌های سیاسی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha