جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حماسه ۹ دی ؛ مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س)۹ کلاردشت

حوزه/ حماسه ۹ دی تجلی هوشمندی و بصیرت مردمی است که به جهانیان اثبات نمود ملت همیشه در صحنه ایران تا آخرین نفس پای آرمان های اسلام، امام و رهبری ایستاده اند .

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام شعبانی، در نشست بصیرتی در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) کلاردشت بیان کرد: حماسه 9 دی در پاسخ به اهانت ها و هتک حرمت به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین(ع) در روز عاشورای سال88 توسط عده ای اراذل و اوباش شکل گرفت. فتنه گران با فرماندهی دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم و به بهانه واهی تقلب و ابطال انتخابات، اردوکشی خیابانی به راه انداخته و اموال عمومی مردم را تخریب کرد.

وی افزود: سران فتنه و دشمنان در تنور آن دمیدند تا در روز عاشورای حسینی این بی شرمی ها و رذالت ها به اوج خود رسید و کسانی که شکم هاشان از لقمه حرام پرشده بود، همراه با بنی امیه های زمان به رقص و پایکوبی پرداختند و این دقیقا نقطه جوش قلوب شیعیان امام حسین(ع) بود.

این استاد حوزه ادامه داد:  انقلاب اسلامی با شعار نفی هرگونه ظلم و ستم و با ندای عدالت خواهی خود را به جهانیان معرفی کرد و مردم ایران که تشنه صلح و عدالت و محبت بودند، علیه ظلم و بیداد به خیابان ها ریخته و بساط حکومت شاهنشاهی را برچیدند و پس از انقلاب همواره شعار می دهند «تا انقلاب مهدی نهضت ادامه دارد»، بنابراین در طول سال های پس از انقلاب تا کنون با امید زمینه سازی ظهور منجی کل و جامعه سازی و انتظار فرج امام عصر(عج) در برابر هر گونه انحراف از مبانی عقیدتی خود ایستاده اند.همان مردمی که در طول حاکمیت اصلاح طلبان در مقابل سیل عظیم هجمه به اعتقادات و ارزش ها صبر و استقامت پیشه کردند در روز 9دی بساط اسلام آمریکایی را در هم پیچیده و پرچم سبز انتظار را بار دیگر برافراشتند و این همان بال سبز مهدوی شیعه است.

وی تصریح کرد:مردم مسلمان ایران پیرو فرمایشات رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی که فرمود «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» بر سرعهد و پیمان خود با ولی زمان خود مقام معظم رهبری بوده و حقا در بیعت و ولایتمداری خود همگان را شگفت زده کرده اند.

حجت الاسلام شعبانی در پایان خاطر نشان کرد: حماسه 9 دی تجلی هوشمندی و بصیرت مردمی است که با حرکت عظیم خود به جهانیان اثبات کردند که ملت همیشه در صحنه ایران تا آخرین نفس پای آرمان های اسلام، امام و رهبری خود ایستاده اند و استکبار جهانی بداند این انقلاب تا ظهور حضرت صاحب(عج) برای دشمنان اسلام دست نیافتنی خواهد بود.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha